Vraag

Verzend(bar)code wordt niet in de mail gezet

  • 19 January 2022
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

De verzendcode (de barcode) van MyParcel wordt niet meer in de mail gezet die de klant ontvangt als je de order op ‘verzonden’ zet.


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Bij mij was de tekst %tracktrace% verdwenen in de mail. Dit heb ik (heel zeker weten) niet zelf veranderd.

Reputatie 7
Badge +8

Is er dan iets veranderd? Dit ging namelijk altijd automatisch

Nee, voor zover ik weet is dat al een hele tijd zo. Dit gaat wel automatisch als je bijvoorbeeld bij MyParcel meerdere stickers al hebt geprint, dan heeft deze al een barcode wanneer je daarna de orderstatus op ‘Verzonden’ zet.

Maar ik heb wel eens dat ik dan of te snel de e-mail al heb verzonden naar de klant, maar nog niet de sticker geprint heb. En dan zit er geen code bij. En soms pak ik wel eens een losse order die ik dan even tussendoor print, dat doe ik via het systeem van MWW door de manier die ik hierboven omschrijf.

Reputatie 1
Badge +1

Is er dan iets veranderd? Dit ging namelijk altijd automatisch

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Harald, wanneer je bij de order ‘Standaard zending’ hebt aangeklikt, klik dan ook op ‘Barcode genereren'. Dan zal deze wel in het systeem erbij komen te staan als je de order op ‘Verzonden’ zet.

Reageer