De verzendcode (de barcode) van MyParcel wordt niet meer in de mail gezet die de klant ontvangt als je de order op ‘verzonden’ zet.
Hoi
Is er dan iets veranderd? Dit ging namelijk altijd automatisch
Is er dan iets veranderd? Dit ging namelijk altijd automatisch
Nee, voor zover ik weet is dat al een hele tijd zo. Dit gaat wel automatisch als je bijvoorbeeld bij MyParcel meerdere stickers al hebt geprint, dan heeft deze al een barcode wanneer je daarna de orderstatus op ‘Verzonden’ zet.
Maar ik heb wel eens dat ik dan of te snel de e-mail al heb verzonden naar de klant, maar nog niet de sticker geprint heb. En dan zit er geen code bij. En soms pak ik wel eens een losse order die ik dan even tussendoor print, dat doe ik via het systeem van MWW door de manier die ik hierboven omschrijf.
Bij mij was de tekst %tracktrace% verdwenen in de mail. Dit heb ik (heel zeker weten) niet zelf veranderd.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.