Wat ik eigenlijk ook nog graag zou zien is dat mensen op een hartje kunnen klikken als ze een artikel leuk vinden en op deze manier opslaan in hun favorieten als ze een account aanmaken. Zit zoiets ook nog in de planning?
Zeker Ik denk dat in April een oproep wordt geplaats om deze functie te testen. Mocht je daar interesse in hebben, laat het dan alvast weten. We zijn er druk mee bezig.
Zeker Ik denk dat in April een oproep wordt geplaats om deze functie te testen. Mocht je daar interesse in hebben, laat het dan alvast weten. We zijn er druk mee bezig.
Super! Ik test graag mee.
Als mensen dit doen blijft dat dan ook maar 48uur bewaart of blijft dat er gewoon in staan tot ze het er zelf uithalen?
Als mensen dit doen blijft dat dan ook maar 48uur bewaart of blijft dat er gewoon in staan tot ze het er zelf uithalen?
Goede vraag. Ik verwacht dat laatste. Ik heb nog niet veel van de functie gezien. Ik zorg ervoor dat deze vraag wordt beantwoord bij de lancering.
Bij de winkels waar ik deze functie gebruik blijft het net zo lang op je verlanglijstje staan tot je het er zelf uithaalt of bestelt. Ik hoop dus dat het op deze manier kan.
Hoi
Ik zal je niet langer in spanning houden over deze vraag: de lijst met favoriete producten wordt bij het account bewaard. Hier is geen tijdslimiet aan gekoppeld.
We zijn de laatste hand aan het leggen aan de functie, dus ik hoop dat we jullie in de loop van de maand meer informatie over de bèta-test te kunnen geven.
Groet,
Bart
Hoi
De eerste versie van de functie is er vooral op gericht om de klant de mogelijkheid te geven om producten te bewaren. Het is zeker niet uitgesloten dat we dit op een later moment nog toevoegen.
Groet,
Bart
Hoi
Ik zal je niet langer in spanning houden over deze vraag: de lijst met favoriete producten wordt bij het account bewaard. Hier is geen tijdslimiet aan gekoppeld.
We zijn de laatste hand aan het leggen aan de functie, dus ik hoop dat we jullie in de loop van de maand meer informatie over de bèta-test te kunnen geven.
Groet,
Bart
Misschien handig om te vermelden dat de functie alleen voor Premium users is
Zo balen dit. Hoop je dat je op een andere manier de klanten toch een bewaarfunctie kunt geven en dan wordt het alleen mogelijk voor Premium.
Ik wil dan ook afzien van het testen daar ik anders de klanten blij ga maken met een dode mus.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.