Vraag

Verbeterde conversies instellen?

• 21 juli 2021
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Weet iemand of het mogelijk is om de optie “verbeterde conversies” van Google Ads te gebruiken? Als ik het vinkje aanzet kan ik mijn URL invoeren, Google geeft aan dat ik Google Tag Manager gebruik en via Google Tag Manager de instelling moet doorvoeren. Ik kom er echter niet uit en weet niet of het mogelijk is om dit in te stellen voor het platform van Mijn Webwinkel, gezien er diverse variabelen voor nodig zijn (javascript variabelen) die uit de broncode gehaald moeten worden. Wellicht dat @Ebbe hier even naar kan kijken? Ik hoop dat het een oplossing is voor sommige conversies die nu gemist worden. Uitleg van Google staat hier:

https://support.google.com/google-ads/answer/10172785?hl=nl

Screenshot van de optie in Google Ads:

Aangevinkt:

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Goedhoesje.nl Ik kan het niet testen, ik heb geen testaccount van Google Ads. Ik heb de stappen doorgelezen die je moet volgen. Als je de eerste optie - Met css-kiezer - gebruikt, verwacht ik dat het moet lukken. Ik zie hier niks staan wat niet mogelijk is met ons systeem. 

Reputatie 4
Badge +6

@Goedhoesje.nl Ik kan het niet testen, ik heb geen testaccount van Google Ads. Ik heb de stappen doorgelezen die je moet volgen. Als je de eerste optie - Met css-kiezer - gebruikt, verwacht ik dat het moet lukken. Ik zie hier niks staan wat niet mogelijk is met ons systeem. 

Ik ga er eens een keer voor zitten Ebbe, bedankt 👍

Reputatie 7
Badge +16

Hou me op de hoogte. En als ik ergens bij kan helpen, trek dan aan de bel. 

Reageer