Ik verkoop in mijn shop een rugtas en die heb ik in verschillende kleuren. Als 1 bepaalde kleur uitverkocht is, kan ik dat dan ook ergens op uitverkocht zetten? Dat wel de andere varianten nog te bestellen zijn.
Als je bij vatianten de voorraad per kleur invult zou dit automatisch moeten gaan. Je kunt daar ook aangeven of klanten wel of niet kunnen bestellen bij 0 voorraad met een eventuele langere levertijd.
Dat kan je doen door een keuzelijst te gebruiken. Daar kan je per model/kleur de voorraad (en ook de bijbehorende foto) invoeren en kan je klant dus per model/kleur kiezen en bestellen. Let er wel op dat je voorraad bij de algemene gegevens van het artikel dan op onbeperkt moet staan.
zie: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/werkwijze-keuzelijsten
Als je bij vatianten de voorraad per kleur invult zou dit automatisch moeten gaan. Je kunt daar ook aangeven of klanten wel of niet kunnen bestellen bij 0 voorraad met een eventuele langere levertijd.
Ik heb even gekeken en is me inmiddels gelukt, alleen krijgen de klanten dan niet te zien dat die kleur uitverkocht is, kan dat kloppen?
Wel als ze die proberen te kiezen in de keuzelijst.

Het is nu wel gelukt 😃 Bedankt voor de snelle hulp
Ik zie nu dat je hiervoor een Premium pakket moet hebben … jammer … had dit wel willen uitproberen of deze optie door klanten gebruikt zou worden.

Oh is die functie al geïntroduceerd??
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.