Vraag

Vanuit dashbord naar webwinkel

• 7 April 2021
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Dag, ik heb even een vraagje.

Als ik vanuit mijn dashboard naar mijn eigen webshop ga wordt er een testomgeving geopend.

Dit is vreemd. Waarom is dit? Dit lijkt me niet de bedoeling. 

Tevens is er een nieuwe button ‘Upgrade nu’ te zien in het dashboard. Kan deze misschien op een andere plek worden geplaatst? Ik ben zo bang dat ik er op klik en mijn webshop in een ander abonnement zet terwijl ik dat niet wil.

Graag jullie reactie.

Gr Sonja 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Sonja,

Ik snap de verwarring wat betreft de testomgeving goed. Het klopt dat - wanneer je bent ingelogd in de beheeromgeving - je in de testomgeving komt. Hiermee kun je bijvoorbeeld het bestelproces testen als klanten aangeven dat er iets mis gaat. Je plaatst dan een testorder in plaats van een echte order. 

Wat betreft de ‘upgrade nu’ knop. Deze gaat eruit. Er is veel feedback opgekomen in onder andere dit topic  en daar zijn wij het wel mee eens. Ik weet nog niet precies wanneer deze weggaat, de planning wordt nog gemaakt. Als je op de knop klikt, heb je niet meteen een duurder abonnement. Je moet dan eerst nog een keuze maken en daarna bevestigen. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

Vergeten door te geven, je kunt je feedback over de test modus hier achterlaten → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/650 

Reageer