Vraag

upgraden naar premium

• 10 January 2023
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Dag iedereen,

Ik heb nu een webshop in de PRO versie..

Hierbij kan ik per artikel 15 foto´s toevoegen, weet er iemand of je bij de Premium versie meer foto´s per artikel kan toevoegen? 

Anders lijkt upgraden voor mij niet zinvol. 

Bedankt! 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

Ook bij het PREMIUM abonnement kun je max. 15 productfoto's toevoegen. Mag ik vragen waarom je meerdere foto's wilt tonen? Wellicht zijn er alternatieven te bedenken. 

Het zou handig zijn aangezien mijn klantjes zelf hun producten kunnen samenstellen.

Nu kunnen ze maar kiezen tussen 14 soorten stoffen (15- de productfoto) 

Ik krijg heel veel vraag of ik nog andere stoffen heb.. teveel vraag om iedereen te antwoorden of extra stoffen op te zoeken.

Reputatie 7
Badge +9

Kun je niet bij ieder artikel afbeeldingen toevoegen waar bijvoorbeeld 10 stoffen bij elkaar staan, met een cijfer/letter/naam erbij? Dan kunnen mensen wel alle stoffen zien. Bijvoorbeeld gesorteerd op kleur (alle blauwe stoffen bij elkaar, rode stoffen bij elkaar) of op patroon bijvoorbeeld.

Eventueel kun je dan nog een aparte pagina maken waar je al je stoffen eens laat zien, dan kunnen mensen daar eens doorheen neuzen voordat ze een bestelling gaan plaatsen en grotere afbeeldingen bekijken. Hier kun je bijvoorbeeld naar linken in je menu, of een linkje plaatsen bij al je artikelen.

Zou dat een oplossing kunnen zijn?