Beantwoord

Upgrade Nu ! Boven Dashboard in beheeromgeving

Reputatie 2
Badge +1

Ben ik de enige die dit sinds vandaag in de beheeromgeving heeft ? (Pro Pakket). Ik vind het heel irritant.

icon

Beste antwoord door Miranda 1 April 2021, 18:57

Bekijk origineel

30 reacties

Badge

Dat zag ik ook ineens vandaag.
Nu moet je eerst de groepen in je beheer, zoals Bezoekers, Inhoud, Instellingen, enz aanklikken om verder te gaan.
Raar.

Reputatie 7
Badge +16

Voor zover ik weet is dit al lang zo🤔

Reputatie 2
Badge +1

Hi Ebbe, nee, zie het echt voor het eerst

Reputatie 2
Badge +1

Nee Ebbe…. dat was nooit zo en ik zie dat nu ook net voor het eerst!

Reputatie 3
Badge +2

Ik zie het vandaag ook pas voor het eerst.

En ja ik vind het ook heel irritant :no_mouth:

Reputatie 2
Badge +1

En ik sluit me bij de bovengenoemden aan dat dit zeer irritant is!

Reputatie 7
Badge +16

Oké, ik heb het waarschijnlijk mis😅

Kunnen jullie aangeven waarom het irritant is? Dan ga ik het doorgeven. 

Reputatie 3
Badge +2

De knop zit gewoon in de weg :joy:
Als je al jaren werkt met mww, dan ben je zo gewent waar alles staat.

Nu zit ik steeds te hoog.

Zet desnoods die knop bovenin, daar zit het niet in de weg naar mijn mening.

Reputatie 6
Badge +7

Inderdaad heel irritant. Ik moet ook steeds de menu's weer open klikken.

Reputatie 2
Badge +1

Ik weet niet hoe het anderen het ervaren, maar ik ben steeds als de dood dat ik erop k klik en dat ik ergens aan vast zit. (En jullie Emoji's doen het ook niet hier bovenaan).

Reputatie 2
Badge +2

Ik vind het inderdaad ook erg vervelend. De oplossing die Miranda gaf, zou ik ook veel beter vinden. Hierdoor verschuift de pagina niet, maar is de ‘upgrade’ knop toch nog in beeld!

Alleen nu krijg je dus reclame in de beheeromgeving, terwijl je wel al betaalt? Dat vind ik ook niet erg fijn eerlijk gezegd. Als ik betaal, wil ik eigenlijk geen reclame zien.

Als deze reclame er wel moet zijn, dan niet op zo'n opvallende plek en kleur. Het wordt je nu eigenlijk een beetje te erg opgedrongen.

Reputatie 6
Badge +7

Ik vind het inderdaad ook erg vervelend. De oplossing die Miranda gaf, zou ik ook veel beter vinden. Hierdoor verschuift de pagina niet, maar is de ‘upgrade’ knop toch nog in beeld!

Alleen nu krijg je dus reclame in de beheeromgeving, terwijl je wel al betaalt? Dat vind ik ook niet erg fijn eerlijk gezegd. Als ik betaal, wil ik eigenlijk geen reclame zien.

Als deze reclame er wel moet zijn, dan niet op zo'n opvallende plek en kleur.

Helemaal onderaan het menu vind ik ook prima maar boven het menu in beheergedeelte is gewoon heel vervelend.

Reputatie 5
Badge +6

Ja, ik zie het ook sinds vandaag! Zeer irritant!! Vooral ook omdat ik tevreden ben over het pakket wat ik nu heb en NIET wil upgraden. Het is duidelijk dat Mijnwebwinkel wilt dat je upgrade door zo’n irritante knop steeds “in your face” te laten zien. Mag die a.u..b weer weg??
En als ik vanuit de beheeromgeving naar mijn winkel wil kom ik nu steeds in de testmodus terecht. Ook niet fijn. Moet ik die steeds weer weg klikken. 

Reputatie 2
Badge +1

@DeViltwinkel…. ik dacht dat het aan mij lag dat ik steeds in d e testmodus terechtkwam! Ook zoiets ergerlijks. En @MKawaii mee eens dat je bij een betaalde versie geen reclame verwacht en dit dus ook niet wilt!

Reputatie 2
Badge +1

Gelukkig ben ik dus niet de enige die het irritant c.q. vervelend vind. 

Ik vind eigenlijk dat het er gewoon niet moet staan (het heeft er nooit gestaan, ik gebruik mww sinds januari 2020) want de mogelijkheid “upgraden” staat ook al in het menu rechts en als ik zou willen upgraden weet ik echt wel waar en hoe ik dat moet doen. 

Reputatie 3
Badge +2

Ja, ik zie het ook sinds vandaag! Zeer irritant!! Vooral ook omdat ik tevreden ben over het pakket wat ik nu heb en NIET wil upgraden. Het is duidelijk dat Mijnwebwinkel wilt dat je upgrade door zo’n irritante knop steeds “in your face” te laten zien. Mag die a.u..b weer weg??
En als ik vanuit de beheeromgeving naar mijn winkel wil kom ik nu steeds in de testmodus terecht. Ook niet fijn. Moet ik die steeds weer weg klikken. 

Die testmodus vind ik ook super irritant.

Ik maak regelmatig orders aan voor klanten, met artikelen uit een verborgen gedeelte. (bv hoesjes met een fokkerskorting)

Nu moet ik dat artikel eerst zichtbaar maken voor ik het kan toevoegen, want zonder zichtbaar maken in de testmodus gaat dus niet.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb jullie feedback gedeeld. Ik verwacht alleen niet dat het wordt weggehaald. Ook wij zijn een bedrijf die geld moet verdienen en dit is daar een strategie voor. Vrijwel alle ondernemers bedenken acties om een hogere conversie te halen zoals gratis verzenden vanaf x bedrag of 10% korting vanaf x bedrag. 

Je hoeft je geen zorgen te maken dat wanneer je er per ongeluk op klikt je meteen een upgrade hebt uitgevoerd. Je komt eerst nog op een pagina uit waar je een keuze moet maken en vervolgens moet bevestigen. 

Wat betreft de testversie issues, maak daar een apart topic aan. Dat heeft niks met de upgrade nu knop te maken. Dan kunnen we daar verder discussiëren en delen met het productteam, is dat een idee?  

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb jullie feedback gedeeld. Ik verwacht alleen niet dat het wordt weggehaald. Ook wij zijn een bedrijf die geld moet verdienen en dit is daar een strategie voor. Vrijwel alle ondernemers bedenken acties om een hogere conversie te halen zoals gratis verzenden vanaf x bedrag of 10% korting vanaf x bedrag. 

Je hoeft je geen zorgen te maken dat wanneer je er per ongeluk op klikt je meteen een upgrade hebt uitgevoerd. Je komt eerst nog op een pagina uit waar je een keuze moet maken en vervolgens moet bevestigen. 

Wat betreft de testversie issues, maak daar een apart topic aan. Dat heeft niks met de upgrade nu knop te maken. Dan kunnen we daar verder discussiëren en delen met het productteam, is dat een idee?  

Ik begrijp dat jullie geld moeten verdienen. Maar dit zorgt alleen maar voor irritatie. En hij zit echt in de weg. Je werkt veel achter de schermen en dat zit continu die knop je “aan te kijken”. Ik ga er echt niet door upgraden. Ik heb al een groot en goed pakket en geen fysieke winkel. Die upgrade voegt bij mij niks toe. 
Geld verdienen doe je ook door je klanten tevreden te houden en ze niet te irriteren met dingen waar ze geen behoefte aan hebben. Verplaats dan op zijn minst de knop naar een plek waar hij niet in de weg zit en een slagje kleiner. 

Reputatie 2
Badge +1

@Ebbe Zoals hierboven bij @Miranda  genoemd wordt, is het een héééél goed idee om dit rechts boven in de zwarte balk te zetten. Dan zijn wij allemaal van de ergernis af en hebben jullie je upgrade knop toch héél goed in het zicht!

Reputatie 3
Badge +2

@Ebbe Zoals hierboven bij @Miranda  genoemd wordt, is het een héééél goed idee om dit rechts boven in de zwarte balk te zetten. Dan zijn wij allemaal van de ergernis af en hebben jullie je upgrade knop toch héél goed in het zicht!

Win win situatie ;) 

Reputatie 6
Badge +7

@Ebbe Zoals hierboven bij @Miranda  genoemd wordt, is het een héééél goed idee om dit rechts boven in de zwarte balk te zetten. Dan zijn wij allemaal van de ergernis af en hebben jullie je upgrade knop toch héél goed in het zicht!

Helemaal mee eens!

Reputatie 1

@Ebbe . Het is vooral dat de knop om de haverklap staat te refreshen.

Als je van het ene naar het andere menu item in het dashboard gaat. En zelfs als binnen “orders” van de ene naar de ‘volgende/ vorige order” gaat, dan heeft de PRO knop een refresh incl een draai-zandloper.

Dit bewegende onderdeel is iets waar je ogen steeds naar toe getrokken worden in combinatie met het grote contrast die de knop heeft in verhouding met de andere elementen van omgeving (die juist wel rustig zijn van kleur en vorm).

Dit is voor mij vermoeiend en een (onbewuste) onderbreking van je concentratie Zie het als een ‘you-got-mail notificatie; maar die kun je uitzetten. 

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

Het is inderdaad een zeer vervelende knop, die ook nog eens later “inschiet” als het ware. Zeer vervelend en ik zie ook de commerciële meerwaarde niet van deze knop als mensen als een betaald account hebben. We weten echt hoe het werkt. 

Dacht al waar gaat dit over, zie geen ‘storende’ button :sunglasses: .. maar ik heb ooit op die knop gedrukt :joy:

Reputatie 7
Badge +16

Goed nieuws, als je een PRO shop hebt gaan we de ‘upgrade nu’ knop weggooien:sunglasses:  De planning hiervoor is nog niet gemaakt, ik durf nog niet aan te geven wanneer deze knop eruit wordt gehaald. Het zal geen jaar duren:wink:

Reageer