Vraag

Upgrade naar Grow

• 22 May 2020
  • 5 reacties
  • 301 Bekeken

Badge

Beste,

Ik wil graag eerst Grow proberen, maar in mijn GO account kan ik alleen maar kiezen voor PRO.

Groeten

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi, Upgraden van GO naar GROW is vanwege technische redenen nog niet mogelijk. Achter de schermen zijn wij druk bezig om dit alsnog voor elkaar te krijgen. Mocht je het GROW pakket willen gebruiken, neem dan even contact op met onze administratie. Zij denken graag met je mee. Je kunt ze bereiken via administratie@mijnwebwinkel.nl

Groet,
Ebbe

Hi, Upgraden van GO naar GROW is vanwege technische redenen nog niet mogelijk. Achter de schermen zijn wij druk bezig om dit alsnog voor elkaar te krijgen. Mocht je het GROW pakket willen gebruiken, neem dan even contact op met onze administratie. Zij denken graag met je mee. Je kunt ze bereiken via administratie@mijnwebwinkel.nl

Groet,
Ebbe

Hey, 

Ook ik heb een webwinkel met 'Go' gemaakt en kom er net achter dat je niet kan upraden naar Grow.

Als ik nu een nieuw Grow abonnement neem moet ik heel mijn webwinkel opnieuw maken neem ik aan?

Mvg Jennifer 

Reputatie 7
Badge +16

@Designsbyjenn Hi Jennifer,

Dat klopt inderdaad. Mocht je met je huidige GO shop verder willen gaan, neem dan voor de mogelijkheden even contact met administratie afdeling op. Dat kan via administratie@mijnwebwinkel.nl

In het GROW pakket zijn enkele functionaliteiten niet aanwezig. In de bijlage vind je een overzicht van de functionaliteiten die per pakket aanwezig zijn. 

Groet,
Ebbe

@Designsbyjenn Hi Jennifer,

Dat klopt inderdaad. Mocht je met je huidige GO shop verder willen gaan, neem dan voor de mogelijkheden even contact met administratie afdeling op. Dat kan via administratie@mijnwebwinkel.nl

In het GROW pakket zijn enkele functionaliteiten niet aanwezig. In de bijlage vind je een overzicht van de functionaliteiten die per pakket aanwezig zijn. 

Groet,
Ebbe

Oh want ik wil het meer voor de 'professionelere' domeinnaam.

Zou ik een domeinnaam ergens anders kunnen kopen en deze kunnen gebruiken dan?

Mvg Jennifer 

Reputatie 4
Badge +7

Hi @Designsbyjenn,

Helaas is het niet mogelijk om een domeinnaam te koppelen aan een gratis GO winkel. Ook niet als je het domein zelf registreert elders. Je kan bij GROW, PRO en PREMIUM wel een domeinnaam koppelen. De prijs van het domein is inbegrepen in de abonnementskosten. 

Groeten, Merel

Reageer