Uitval van gisterenmorgen.

• 2 March 2021
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Nadat gisteren de website weer online is gekomen ben ik van ieder artikel, alle gegevens van de varianten kwijt, artikelnummers, gewichten EAN codes etc.

Wordt er nog een backup gedraaid? Ik kwam erachter nadat een klant iets wou bestellen waarbij de gewichten niet meer overeen kwamen, omdat iedere variant op standaard 1kg stond. Daar ging ik met mijn verzendkosten naar Frankrijk. 
Neem aan dat meer mensen er last van hebben? Een collega van mij sws ook. Precies hetzelfde verhaal. 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb net even gekeken en bij ons staan de ean codes en gewichten er nog in.

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het ook even nagekeken bij een shop die ik voor een klant van mij heb gemaakt - waarbij gewichten ook belangrijk is voor de verschillende verzendkosten - maar daar staan alle gewichten er nog gewoon in. 

Reputatie 7
Badge +10

Staat er gelukkig bij ons ook allemaal nog in.

Reputatie 7
Badge +16

@Fishfoodswoudenberg Ik heb laten uitzoeken of er dataverlies heeft opgetreden. Dat is niet het geval. We hebben gekeken of de data waar je het over hebt aanwezig is in de database voor jouw shop en daarvoor zien we in ieder geval data. Bijvoorbeeld bij dit product https://www.fishfoodswoudenberg.nl/a-62167574-7236318,7236381/boilies/creamy-almond-ready-mades/. In de beheeromgeving is het artikelnummer, gewicht etc. ingevoerd bij de varianten. 

Mocht je toch nog situaties zien waarbij data kwijt is, laat dit ons dan weten. Dan moeten we hier een bug voor aanmaken. Stuur dan concrete voorbeelden door. 

Groet,
Ebbe

Reageer