Beantwoord

Tweede webwinkel starten; heb ik dan ook twee accounts nodig?

• 15 januari 2021
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Ik heb reeds een webwinkel kofferopdak.nl , maar wil daarnaast een aparte website/webshop voor mijn merk REX (daktenten) met de URL www.rexdaktenten.nl.

Nu is mijn vraag of dat onder het huidige account kan of dat ik een tweede account moet aanmaken. Mijn bedrijfsgegevens zijn hetzelfde als mijn huidige account en dat geldt ook voor ideal, etc etc.

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Tjibbe Veenema

icon

Beste antwoord door Jacqueline 17 januari 2021, 12:27

Je kan onder 1 account gewoon meerdere webshops hebben. Ik heb er zelf ook meerdere.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Je kan onder 1 account gewoon meerdere webshops hebben. Ik heb er zelf ook meerdere.

Maar je moet dan denk ik wel 2x webwinkelkosten betalen? (ik loopt namelijk zelf ook met deze gedachte rond)

Reputatie 2
Badge +3

Maar je moet dan denk ik wel 2x webwinkelkosten betalen? (ik loopt namelijk zelf ook met deze gedachte rond)

Ja dat wel.

Ik heb ook 2 websites en kan idd onder 1 account, alleen is er tot nu toe tenminste nog niet een oplossing voor de voorraden die ik apart moet bijhouden. En kan ik in 1 browser niet 2 tabbladen openen met de 2 verschillende sites, je moet switchen in het account om aanpassingen te maken.

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb ook 2 websites en kan idd onder 1 account, alleen is er tot nu toe tenminste nog niet een oplossing voor de voorraden die ik apart moet bijhouden. En kan ik in 1 browser niet 2 tabbladen openen met de 2 verschillende sites, je moet switchen in het account om aanpassingen te maken.

Die voorraden is idd lastig, Dat probleem heb ik ook. Je kan wel beide sites openen om aan te passen maar dan moet je ze in verschillende browsers openen. Zo doe ik dat meestal.

Reageer