Beantwoord

Totaal artikelprijs

• 18 November 2021
  • 8 reacties
  • 52 Bekeken

Ik heb van een productgroep meerdere artikelen.
Waarvan 1e artikel een basisprijs.
de volgende variaties kost meer.
Kijk ik in mijn winkelmandeje zie ik de meerprijs apart vermeld staan i.p.v. totaal prijs.
Waar kan ik dit zo instellen, ik alleen een totaal prijs zie.

Alvast bedankt, gr, Henk de Groot

icon

Beste antwoord door CountryatHome 18 November 2021, 18:31

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Er zijn ‘maar’ drie’ opties en denk alle 3 niet die je bedoeld en wilt zien. 

Reputatie 6
Badge +8

Je kunt de basisprijs op 0 zetten en dan de keuzelijst oer variatie de totaalprijs invullen. Voorbeeldje.

Nadeel is dan alleen dat er pas een prijs staat als iemand een keuze aanklikt.

Reputatie 5
Badge +7

Heb je daar bewust voor gekozen @Michel vG je wilt het liefst toch direct een prijs zien? :blush:  ​​​​​​​

Reputatie 6
Badge +8

We hebben best veel artikelen met verschillende verpakkingsinhoud. Iedere keer uitrekenen wat de meerprijs was bij een prijswijziging vind ik erg gevoelig voor fouten. Dit heb ik dus in het begin gebruikt. Artikelen die ik nu toevoeg zet ik meestal voor elke verpakking een los artikel omdat ik dan makkelijker een aanbieding kan maken als ik dat wil. Beide manieren heeft voors en tegens 😊

Reputatie 6
Badge +8

Het basis bedrag moet trouwens niet op 0 staan maar op gratis te bestellen. Anders staat er nul euro. Ik heb hiervoor ook bij de standaardteksten iets aangepast zodat er niet gratis staat, weet alleen even niet meer wat. Dat is ruim een jaar geleden. Als je dat wilt weten moet ik even gaan zoeken.

Edit, gevonden.

Ik begrijp dus, 

Voor een artikel waar meerdere varianten zijn. in dit geval Basis prijs op 0 moet staan en bij artikelvariant het verkoop bedrag moet vullen.

Wel omslachtig dit proces als je veel artikel varianten hebt.

En je wil toch graag, men gelijk ziet wat een artikel kost en niet nadat je op het artikel geklikt hebt.

Ik zie, in artikel overzicht > Select artikel wel juiste prijs laat zien.

Maar in winkelmandje dit niet als totaal prijs (prijs verschil laat zien).

Gr, Henk

Reputatie 7
Badge +16

@HenkdeGroot Dat klopt. In de winkelwagen wordt de prijs gespecificeerd. Klanten zien in eerste instantie dus wel wat de daadwerkelijke prijs is van het product. Later - in de winkelwagen - zien ze de volledige prijsspecificatie. 

Reageer