Hoe kan ik een tekst toevoegen aan de contact pagina, ik zie dat het bij andere wel lukt, ik kan echter nergens in de instellingen die optie vinden.
Beste antwoord door Dennis - hip-pie.nl
Bekijk origineelHoe kan ik een tekst toevoegen aan de contact pagina, ik zie dat het bij andere wel lukt, ik kan echter nergens in de instellingen die optie vinden.
Beste antwoord door Dennis - hip-pie.nl
Bekijk origineelHallo,
ik heb al een algemene contact pagina ingericht. Nu wil ik onder een andere pagina “ smaakprofielen” een contact formulier hangen waarmee bezoekers mij hun specifieke vraag kunnen mailen.
is dit mogelijk ? Zo ja , hoe kan ik dit inrichten in MWW
grt ellen
Binnen het MWW-systeem gaat dat helaas niet.
Hallo,
ik heb al een algemene contact pagina ingericht. Nu wil ik onder een andere pagina “ smaakprofielen” een contact formulier hangen waarmee bezoekers mij hun specifieke vraag kunnen mailen.
is dit mogelijk ? Zo ja , hoe kan ik dit inrichten in MWW
grt ellen
Het zou trouwens ook wel mooi zijn als mensen bijlagen zouden kunnen bijvoegen met invullen/verzenden van het contact formulier.
Hoi Wrappie1,
Je maakt een nieuwe pagina aan voor je contactpagina. Die vul je met tekst wat je wilt.
Dan kies je bij https://www.mijnwebwinkel.nl/beheer/modules welke pagina je contact pagina moet zijn.
Zo heb je je eigentekst en het contact formulier gekoppeld op 1 pagina.
groetjes Dennis
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.