Vraag

Teruggaan van product stuurt klant naar onderkant pagina

• 21 February 2021
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hallo allemaal!

Ik ben vandaag achter een vervelend probleem gekomen op mobiel. Als ik op bepaalde producten klik en daarna terugga naar de vorige pagina (overzicht van alle producten weer), dan gaat de pagina automatisch helemaal naar de onderkant van de footer toe. Je ziet dus dan de producten niet meer, maar de onderkant van de pagina. Dit is erg frustrerend en is veel scrollwerk. Op mijn desktop heb ik hier geen last van.

Ik heb hier bij behoorlijk veel producten last van. Hebben meer mensen hier last van of hebben mensen hier een oplossing voor?

Algemene gegevens:
Ik heb dit getest op twee Android mobiele telefoons (allebei up-to-date)
Browser: Google Chrome

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hm bijzonder inderdaad. Ik ga hier samen met het supportteam naar kijken. We houden je op de hoogte! 

Reputatie 2
Badge +2

Hm bijzonder inderdaad. Ik ga hier samen met het supportteam naar kijken. We houden je op de hoogte! 

Bedankt! Ik hoop dat het makkelijk op te lossen is. Ik heb het op nog een andere mobiele telefoon (ook Android) uitgeprobeerd en daar heb ik hetzelfde probleem. Ik heb bij een andere webwinkel gekeken die niet van mij is, en daar is het probleem ook. Het lijkt dus (gelukkig?) niet aan mijn eigen winkel te liggen.

Reputatie 7
Badge +16

Thanks! Dat is goede info. Ik laat het je weten zodra we meer weten. 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal!

Ik ben vandaag achter een vervelend probleem gekomen op mobiel. Als ik op bepaalde producten klik en daarna terugga naar de vorige pagina (overzicht van alle producten weer), dan gaat de pagina automatisch helemaal naar de onderkant van de footer toe. Je ziet dus dan de producten niet meer, maar de onderkant van de pagina. Dit is erg frustrerend en is veel scrollwerk. Op mijn desktop heb ik hier geen last van.

Ik heb hier bij behoorlijk veel producten last van. Hebben meer mensen hier last van of hebben mensen hier een oplossing voor?

Algemene gegevens:

Bij mij geen last van, of is het inmiddels verholpen?

Reputatie 2
Badge +2

Hallo allemaal!

Algemene gegevens:

Bij mij geen last van, of is het inmiddels verholpen?

Helaas nog niet verholpen bij mij! Support heeft aangegeven het probleem ook te hebben op Android en ze zijn er naar aan het kijken. Heb jij zelf Android of iOS?

Reageer