Vraag

Template

  • 2 January 2022
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Wij zijn nog maar net overgestapt naar mijnwebwinkel.nl en willen gebruik maken van een standaard template. Helaas kunnen we geen enkele template selecteren en krijgen we onderstaande foutmelding. Hoe kan dit?

 

Oeps, er gaat iets mis!

Er gaat helaas iets mis aan onze kant. Onze ontwikkelaars gaan ermee aan de slag! Ga terug naar de vorige pagina en probeer het opnieuw. Onze excuses voor het ongemak!

Ga terug


5 reacties

Reputatie 4
Badge +7

Er zijn al meer meldingen geweest van dit probleem. - zie ook deze post.

Er is toen door Arjan op gereageerd

 

@Arjan , misschien kun jij hier je licht op laten schijnen :-)

 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hier zit inderdaad een bug in. We hebben deze zojuist besproken en bovenaan de backlog gezet. Ik verwacht dat deze in de loop van volgende week is opgelost. 

Zonder de template kun je overigens wel verder met je shop. De templates zijn een soort basis. Vervolgens kun je je shop zelf verder vormgeven. Met alle templates heb je dezelfde opties.

@memoriesaretimeless wellicht dat je met deze gids je shop mooi kunt vormgeven. 

 

Zodra de bug is opgelost, laat ik het hier weten. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 6
Badge +8

@Ebbe is er een verklaring voor dat we ineens de laatste tijd veel last hebben dan voorheen van kleine bugs?

Reputatie 7
Badge +16

@Ebbe is er een verklaring voor dat we ineens de laatste tijd veel last hebben dan voorheen van kleine bugs?

Hi Robert,

Alles is zo nauw verbonden met elkaar, waardoor er bij elke wijziging op het platform - onzichtbare en zichtbare - de kans aanwezig is op een bug. Het merendeel wordt door ons afgevangen, maar niet alles. Dat is vervelend, maar helaas de realiteit waar alle software bedrijven mee te maken hebben. Het zijn overigens niet meer bugs dan normaal. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 4
Badge +6

Goedemorgen! 

De bug is opgelost en inmiddels kunnen er weer templates geselecteerd worden via Vormgeving > Template selecteren.

Reageer