Beantwoord

Tekst kopieren Word naar MWW. geeft foutmelding aan. Bug?

• 25 May 2020
  • 7 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi

Ik heb al mijn teksten voor de producten in word geschreven en laten controleren. Spelfouten en zinsopbouw.

Maar als ik deze tekst kopier en wil plaatsen bij Artikel > Omschrijving. Dan geeft hij deze melding, is dit een bug. Je kan toch wel tekst gekopierde tekst plaatsen?

Dit is het document tekst.

icon

Beste antwoord door Dennis - hip-pie.nl 25 May 2020, 21:06

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi,

gebruik je de knop om tekst in te plakken vanuit word? Je opmaak is dan wel weg maar werkt bij mij altijd! 

Hopelijk heb je hier wat aan, anders is er idd een bug.

Reputatie 7
Badge +16

@Love Letterpress Hier werkt het ook Lindsey. De manier zoals Dennis aangeeft is de beste manier om teksten vanuit Word te plakken. Kun je het eens op die manier proberen?

Reputatie 2
Badge +3

@Dennis - hip-pie.nl  Wist ik niet. Gelijk geprobeerd, maar zelfde melding. :-(
@Ebbe hoe kunnen we dit oplossen?

Reputatie 2
Badge +3

Nog een keer geprobeerd, wel de melding. Maar dan toch de tekst geplaatst, maar er staat nu een rood vlaggetje, als interne link? Hoe kan ik dit verwijderen?

Reputatie 7
Badge +16

@Love Letterpress balen! Kun je mij het word bestand een doorsturen en in die mail laten weten welke browser + versie je gebruikt? Dan vind je makkelijk via whatsmybrowser.org. Dan ga ik met exact dezelfde instellingen testen. Je kunt het bestand mailen naar info@mijnwebwinkel.nl t.a.v. Ebbe

Thanks! 

Reputatie 2
Badge +3

Okay ga ik doen. Ik heb allemaal ‘losse’ bestanden per categorie in Word gemaakt. Dit is “beterschap’.

Reputatie 7
Badge +16

Thanks Lindsey, ik heb je een reactie teruggestuurd. Ik zie hierboven nu dat je de tekst kon plaatsen, maar dat er een interne link getoond wordt. Als je met je rechtermuisknop op de zin klikt kun je de link verwijderen.

Als je problemen blijft houden, laat het mij dan weten. 

Reageer