Vraag

Sumup koppeling geeft serverfout (verbinding met server is verbroken)

• 17 February 2022
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Ik volg de stappen om sumup te koppelen, maar krijg bij configureren niet de mogelijkheid om iets in te voeren. Hij maakt verbinding en zegt dat er verbinding is. Vervolgens wil ik in de kassa betalen met kaartbetaling (Sumup) en dan geeft ie een geel scherm met verbindingsfout. De verbinding met de sumupserver is verbroken. Wat kan er mis zijn? Ik krijg het niet opgelost.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Misschien een gekke vraag maar je hebt wel een internetverbinding en je telefoon wordt herkent door het sumup apparaat?

Ok dan nu een gekke vraag terug ha ha..

Moet mijn telefoon verbonden zijn met het sumup apparaat?? Ben ff kwijt hoe het nu werkt. Ik heb een kassa app op de ipad staan.. 

Reputatie 5
Badge +7

Ok dan nu een gekke vraag terug ha ha..

Moet mijn telefoon verbonden zijn met het sumup apparaat?? Ben ff kwijt hoe het nu werkt. Ik heb een kassa app op de ipad staan.. 

Wij hebben de kassa app niet maar wel 2 verschillende sumup apparaten

Welk sumup apparaat heb je?
Wij hebben die gekoppeld zitten aan onze telefoon maar ook die zelf een 3g kaart hebben. De laatste hoeft dus niet verbonden te zijn met je telefoon.
Op deze kun je dan dus zelf het bedrag invoeren.
Bij de andere doe je dat via je telefoon.
Deze laatste kun je resetten door het apparaat aan te zetten en dan de knop opnieuw indrukken net zolang tot hij je een opdracht geeft.
Misschien helpt dit.

Reageer