Storing?

Reputatie 1
Badge +1

Hoi allemaal,

Hebben jullie ook problemen om in de beheeromgheving van mijnwebwinkel.nl te komen? Ik krijg steeds een 503 melding en daarnaast is mijn webshop dus nu ook uit de lucht! 

44 reacties

Reputatie 4
Badge +6

De orderbevestigingen komen hier inderdaad ook maar half binnen, 1 order wel en 2 orders niet. Wel ontvang ik de betaalbevestiging via Mollie. Hopelijk wordt dit ook snel opgelost.

Ah das balen dit heb ik inderdaad ook. En ik gebruik mijn orderbevestigingen als back-up zoekmachine om dingen terug te vinden in mijn mailbox. Beetje jammer dit.

Reputatie 5
Badge +8

Klopt, daar gebruik ik ze ook voor. En als klap op de vuurpijl lijkt Mollie er nu ook uit te liggen. Ik kom iig niet op mollie.com en ook niet op de dashboard. Ik weet niet of dit ook effect heeft op de betalingen. Wat een dag zo..

Even ter info: Ik krijg nu ook bericht van mijn klanten, of hun bestelling wel doorgekomen is. 
Dus ik krijg geen mails ivm nieuwe bestellingen, maar de klanten helaas ook niet.

Hopelijk snel opgelost @Merel  @Ebbe @Sander 

Klopt, daar gebruik ik ze ook voor. En als klap op de vuurpijl lijkt Mollie er nu ook uit te liggen. Ik kom iig niet op mollie.com en ook niet op de dashboard. Ik weet niet of dit ook effect heeft op de betalingen. Wat een dag zo..

Klopt, Mollie geeft nu ook een foutmelding bij mij

Reputatie 4
Badge +6

Pfff je hebt gelijk ik krijg bij mollie ook een service unavailble… dit is echt niet grappig meer.

Reputatie 4
Badge +6

Even ter info: Ik krijg nu ook bericht van mijn klanten, of hun bestelling wel doorgekomen is. 
Dus ik krijg geen mails ivm nieuwe bestellingen, maar de klanten helaas ook niet.

Hopelijk snel opgelost @Merel  @Ebbe @Sander 

Yep ik heb ook al mail contact gehad met een klant pfff...

https://status.mollie.com 

Reputatie 6
Badge +8

Hier precies zo.. klanten beginnen nu te mailen 

Reputatie 6
Badge +8

Er zal toch wel ergens een alarm afgaan bij een storing in de avonduren :laughing:

Reputatie 5
Badge +8

Ik krijg zojuist een orderbevestiging binnen van een bestelling die om 18.01 uur is gedaan. Hopelijk komt het weer op gang en zullen de mails dus alsnog volgen. Wel erg vervelend dat Mollie er nu uit ligt..

Badge +1

Heel vervelend deze storing duurt al uren! 

Klanten kunnen hun order niet plaatsen.

Mollie werkt bij mij weer 🥳

Reputatie 6
Badge +8

Een uur geleden een order ingevoerd voor een klant, daar is nog steeds geen orderbevestiging van binnen. Morgen maar weer verder.. 

Badge +2

Ik krijg nog steeds geen orderbevestigingen binnen, hopelijk komen die wel met terugwerkende kracht alsnog binnen zodra het probleem verholpen is!?

Reputatie 5
Badge +6

Gistermiddag was er een storing op het platform. Daardoor zijn er nog steeds automatische mails zoals orderstatusmails die blijven hangen in een wachtrij. Uiteindelijk worden ze wel verstuurd maar het kan zijn dat ze wat vertraging hebben. Houd https://status.myonlinestore.com/ in de gaten voor updates.

Als het goed is komen de orders dus wel binnen in het orderoverzicht. Mocht dit niet zo zijn, dan mag je dit melden via support@mijnwebwinkel.nl

Bij mij zijn er zojuist een paar orders per mail binnengekomen, dus ga ervan uit dat de rest ook volgt.

Bedankt!!

Reputatie 5
Badge +7

Hier komen nu af en toe wat bestellingen van gisteren via de mail binnen. Mis er nog 3.

Reputatie 5
Badge +6

Bedankt voor het melden! Het lijkt er inderdaad op dat de wachtrij langzamerhand weer wat kleiner wordt.

Reputatie 7
Badge +8

Hier komen de orders en e-mailbevestigingen goed binnen vandaag. :thumbsup_tone1:

Reageer