Storing?

Reputatie 1
Badge +1

Hoi allemaal,

Hebben jullie ook problemen om in de beheeromgheving van mijnwebwinkel.nl te komen? Ik krijg steeds een 503 melding en daarnaast is mijn webshop dus nu ook uit de lucht! 

44 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Yep, 

hier hetzelfde

Badge +1

Hier helaas ook. Dacht net voor het eten nog even wat dingen te doen. Helaas. De webwinkel ligt er dus ook uit. :-(

Hier ook. Kunnen we dat ergens melden?

Of is er al actie ondernomen?

Reputatie 1
Badge +1

Ja, alles ligt er uit, ik had vanmiddag net iets gelanceerd en ook via social media bekend gemaakt. Ik baal behoorlijk. Ik heb geprobeerd te bellen maar ze zijn nu gesloten

Status.myonlinestore.com

krijg ik door via Twitter.men weet het en is eronderuit mee bezig.

Reputatie 3
Badge +6

Goedenavond, 

Wij hebben inderdaad ook geconstateerd dat ons platform op dit moment te maken heeft met een storing. Wij doen er alles aan om de storing te verhelpen en we zijn hierover in overleg met onze hostingpartij! De actuele status kan je volgen op status.myonlinestore.com. Helaas kunnen we nog geen tijdsbestek geven wanneer het opgelost is. 

Excuses voor het ongemak. 

Reputatie 1
Badge +1

Goedenavond, 

Wij hebben inderdaad ook geconstateerd dat ons platform op dit moment te maken heeft met een storing. Wij doen er alles aan om de storing te verhelpen en we zijn hierover in overleg met onze hostingpartij! De actuele status kan je volgen op status.myonlinestore.com. Helaas kunnen we nog geen tijdsbestek geven wanneer het opgelost is. 

Excuses voor het ongemak. 

Dank voor het bericht, fijn dat jullie er mee bezig zijn en er alles aan doen. Super! Hopelijk is het snel opgelost

Reputatie 3
Badge +6

Je mag erop vertrouwen dat we er alles aan doen om het op te lossen en blijven uiteraard doorgaan totdat het opgelost is.

We zijn druk in overleg met de hostingprovider. 

Bedankt voor je begrip! 

Badge +1

Ik kan er weer in. ;-)

Reputatie 3
Badge +6

Yes! We zijn weer online! Echter blijven we uiteraard stand-by en monitoren totdat we er 100% gerust op zijn dat het stabiel blijft. Bedankt voor jullie begrip en geduld! 

Badge

Hoi allemaal,

Hebben jullie ook problemen om in de beheeromgheving van mijnwebwinkel.nl te komen? Ik krijg steeds een 503 melding en daarnaast is mijn webshop dus nu ook uit de lucht! 

Ja mijne is ook uit de lucht, net terwijl er een reclame campagne loopt…..

Badge

Hoi allemaal,

Ja mijne is ook uit de lucht, net terwijl er een reclame campagne loopt…..

Op dit moment ligt alles er nog steeds uit bij mij , sommige zijn wel weer online ?

Badge

Helaas tijdens een grote reclame campagne, ergste timing maar goed kan gebeuren. Hoop dat het snel opgelost is en de winkel weer online is

Reputatie 6
Badge +8

@Nooby.nl Ik heb geen problemen ondervonden vandaag - tot een kwartier geleden kon ik er nog wel op, totdat ik jouw bericht las. Als ik nu naar mijn shop wil gaan werkt het ook niet. Zowel de beheeromgeving als webshop zijn niet bereikbaar.

@Merel @Sander 

Reputatie 4
Badge +4

@Nooby.nl yep wij ook sinds ongeveer 15:30 en ook hier liep het lekker vandaag. Erg balen maar ja even afwachten maar.

Reputatie 5
Badge +6

Bij mij ligt ook alles eruit

Reputatie 4
Badge +4

Ter info klik hier om de status te volgen.

Reputatie 1
Badge +1

Bij mij helaas ook, super vervelend weer.

Reputatie 4
Badge +3

Overal lag het er uit, kassa, mww zelf maargoed er is kennelijk snel gehandeld want het duurde maar een half uurtje. Jammer genoeg wel een frustrerend half uurtje met klanten in de winkel die willen afrekenen, hopelijk was het maar een incident.

Reputatie 6
Badge +8

Overal lag het er uit, kassa, mww zelf maargoed er is kennelijk snel gehandeld want het duurde maar een half uurtje. Jammer genoeg wel een frustrerend half uurtje met klanten in de winkel die willen afrekenen, hopelijk was het maar een incident.

Bij mij werkt het ook weer!

Het werkt hier ook weer … gelukkig..  net toen we pakbonnen gingen printen voor het verzenden.

Reputatie 4
Badge +4

Het werkt hier ook weer … gelukkig..  net toen we pakbonnen gingen printen voor het verzenden.

Helaas heb ik deze handmatig moeten doen in myparcel vandaag maar goed ik kon net wel achteraf de zending nog in MWW op verzonden zetten. Hopelijk was dit het.

De website is weer online, maar kan het zijn dat er geen mails verzonden worden? Ik krijg momenteel geen nieuwe bestellingen binnen via mail maar zie ze wel in het dashboard.

Reputatie 4
Badge +6

De orderbevestigingen komen hier inderdaad ook maar half binnen, 1 order wel en 2 orders niet. Wel ontvang ik de betaalbevestiging via Mollie. Hopelijk wordt dit ook snel opgelost.

Reputatie 5
Badge +6

Snapte de reactie’s al niet op een bericht van een jaar geleden :sweat_smile: .. maar ook hier hebben we last van problemen :thinking:

Reageer