Vraag

Storing?

• 1 August 2022
  • 9 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Is er een storing bij mijnwebwinkel? Meer mensen die hier last van hebben?

Mijn website laadt heel langzaam en krijg uiteindelijk de pagina raar in beeld (niet elke keer trouwens)

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Bij ons werkt alles normaal.

Reputatie 5
Badge +5

Ik had dat een uurtje geleden of zo.
Was 5 minuutjes en daarna was het weer normaal (had ik bij allebei mijn webwinkels)

Reputatie 1
Badge +1

Hier ook een storing.
zodra ik op pagina overzicht klik dan geeft hij aan: oops something get wrong!

En de webshop laad langzaam.

Reputatie 3
Badge +1

Hier hetzelfde, sommige zaken werken wel, sommige geven de melding zoals Esther aangaf.

Reputatie 2
Badge +3

Hier ook een storing.
zodra ik op pagina overzicht klik dan geeft hij aan: oops something get wrong!

En de webshop laad langzaam.

Hier hetzelfde, sommige zaken werken wel, sommige geven de melding zoals Esther aangaf.

Er heeft kort iets gespeeld, waardoor de foutmelding bij het pagina overzicht getoond werd. Dit is inmiddels opgelost. 

@Marco Je geeft aan dat sommige zaken de melding geven. Ervaar je dat nu nog steeds? Zo ja, zou je dan aan kunnen geven om welke zaken het precies gaat? Alvast bedankt!

Reputatie 3
Badge +1

Waarom wordt dit door mijnwebwinkel niet gemeld als er een storing is of zaken verkeerd lopen.

Wij liggen niet de hele dag achter de pc om dit te checken maar het zou wel handig zijn als we op de hoogte zijn van zaken en klanten hierover kunnen informeren.

Reputatie 3
Badge +1

Overigens ervaren wij vanavond dat voor onze website de checkout pagina niet geladen wordt op een laptop. Via telefoon werkt dit wel en ook onze andere website heeft hiermee geen probleem.

Heb het al gemeld.

Reputatie 4
Badge +6

Ik wacht altijd even af, Ik laad de pagina ook wel eens opnieuw (CTRL+F5) En meestal gaat het dan weer goed.

Reputatie 5
Badge +7

Waarom wordt dit door mijnwebwinkel niet gemeld als er een storing is of zaken verkeerd lopen.

Wij liggen niet de hele dag achter de pc om dit te checken maar het zou wel handig zijn als we op de hoogte zijn van zaken en klanten hierover kunnen informeren.

Dit doen ze wel al hoewel ik de laatste storing niet terug kan zien maar hier kun jij zien of er storingen zijn: https://status.myonlinestore.com/?_ga=2.45460067.614411738.1647220362-142056803.1642846155