Vraag

Statistieken producten niet meer zichtbaar?

• 6 November 2022
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik kan ineens de statistieken van mijn producten niet meer zien. 

Het enige wat ik heb veranderd is dat Google Analytics 4 aangezet. 

Is dit tijdelijk? Of ik dat maar beter uitzetten? 

Ik heb net weer allemaal nieuwe artikelen toegevoegd aan de webshop, dus wilde kijken of deze artikelen dan ook bekeken worden, maar dat gaat zo niet lukken :( 

4 reacties

Badge

wij hebben hetzelfde probleem vind dit heel vervelend want je kan zo niet zien  naar welke producten  in je webwinkel wordt gekeken  en dat is toch wel belangrijk om te weten hoop dat dit echt opgelost wordt.

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

Deze informatie kun je voortaan uit Google Analytics 4 (GA4) halen. Ik heb in dit topic een reactie geplaatst waarin staat uitgelegd hoe je die informatie kunt bekijken → 

Als je de bladwijzer opslaat van de Google Analytics pagina, dan hoef je niet meer te zoeken. Je hebt dan met 1 klik toegang tot de meest geavanceerde data. 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb gezocht, ik kom wel iets tegen alleen is dat informatie van 1 dag geleden. En verder is er niks te vinden, misschien dat nog moet komen. Maar echt makkelijker is het er niet van geworden helaas. Ook zie ik alleen de daadwerkelijk verkochte artikelen, maar daar heb ik geen analytics voor nodig ;) 

Via de backoffice kon het via mijn telefoon, maar analytics op een telefoon werkt niet optimaal. Ik wordt er nog niet bepaald gelukkig van. Maar misschien komt dat omdat je zo'n beetje een cursus nodig hebt om alles goed te begrijpen bij analytics.  

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb gezocht, ik kom wel iets tegen alleen is dat informatie van 1 dag geleden. En verder is er niks te vinden, misschien dat nog moet komen. Maar echt makkelijker is het er niet van geworden helaas. Ook zie ik alleen de daadwerkelijk verkochte artikelen, maar daar heb ik geen analytics voor nodig ;) 

Via de backoffice kon het via mijn telefoon, maar analytics op een telefoon werkt niet optimaal. Ik wordt er nog niet bepaald gelukkig van. Maar misschien komt dat omdat je zo'n beetje een cursus nodig hebt om alles goed te begrijpen bij analytics.  

Analytics is inderdaad een lastig programma, ook voor mij nog. We zijn druk bezig met een aantal blogs om de basics van GA4 aan te bieden en om instructievideo's of webinars aan te bieden waarin wordt uitgelegd wat je precies met GA4 kan en welke voordelen er voor jou te halen zijn. 

Reageer