Ik heb nu 3 maanden een webshop met 25 producten en ik heb nog niets verkocht. Mijn webshop heeft weinig mogelijkheden voor veranderingen en ik vind marketing moeilijk.
Graag zou ik tips ontvangen van andere webshopeigenaren met sieraden.
Ik heb nu 3 maanden een webshop met 25 producten en ik heb nog niets verkocht. Mijn webshop heeft weinig mogelijkheden voor veranderingen en ik vind marketing moeilijk.
Graag zou ik tips ontvangen van andere webshopeigenaren met sieraden.
Het heeft altijd een beetje tijd nodig. Ik zat ook met mijn handen in het haar in het begin. Qua socials constant blijven posten, reageer entousiat bij vrouwen (neem aan je doelgroep, net zoals bij mij) en laat anderen je promoten en taggen. Voeg er een persoonlijk tintje aan. Ik zit nu aan bijna 1500 volgers in een jaar tijd mede dankzij enthousiaste klanten.
Ik wil je best in de story van @missqlingerie zetten als je mij de naam van je account wil geven....
Sowieso is het handig als we elkaar hier meer zouden taggen als webshops een connectie met elkaar hebben.
Ook doorlinken naar websites heeft qua SEO voordelen.
Sparren mag altijd, stuur maar een berichtje.
Saskia
Hoi Saskia, missQ,
Dankjewel voor je reactie!!
Ik zet af en toe iets van mijn webshop op facebook en instagram. Daarbij heb ik onlangs een aantal producten eruit gehaald en er nieuwe in gezet. Een aantal verzorgingsproducten heb ik weggegeven aan mensen die ik graag mag. Ze waren erg tevreden. Dat deed me goed. Ook een aantal sieraden weggegeven die ook met plezier in ontvangst werden genomen. En deze mensen wonen allemaal in ons dorp.
Ik wil ook nog een advertentie plaatsen in ons lokale krantje.
Mijn webshop heet Margrits Beauty Shop.
Te vinden op www.margritsbeautyshop.nl
Aan de huisstijl van mijn webshop kan ik weinig doen, omdat ik de Grow winkel heb
Aangezien ik nu niets verkoop ben ik blij dat de kosten per maand niet hoog zijn.
Ik heb ook nog een tijdje google ads geprobeerd, maar dat trok alleen kijkers en geen kopers.
Nogmaals dank voor je reactie.
Groetjes
Margrita
Je hebt op een aantal pagina's ook weinig tekst staan. Probeer je eens te verdiepen in SEO (zoekmachine optimalisatie). Op welke woorden zou jouw doelgroep kunnen zoeken? Google ‘leest’ namelijk je website, en toont deze aan haar zoekers wanneer er relevante informatie op te vinden is.
Tip:
ik zelf heb een mijnwebwinkel shop met totaal andere produkten … maar kijk maar eens rond en neem de beste ideeen over: www.windsurferlt.shop
Succes !
ik zelf heb een mijnwebwinkel shop met totaal andere produkten … maar kijk maar eens rond en neem de beste ideeen over: www.windsurferlt.shop
Succes !
Ik ben het eens met Ik mis ook wat foto's, iemand met een stralende huid, mooie foto met hoe de sieraden bij iemand staan. Kijk vooral ook eens bij je concurrenten of bij webshops die jij graag bezoekt of waar je graag shopt. Wat trekt jou aan? Probeer dat terug te brengen in je webshop.
Mocht je qua vormgeving ergens tegenaan lopen, ik ben je graag van dienst. Ik werk als partner van Mijnwebwinkel voor klanten die op zoek zijn naar een professionele uitstraling. Je mag me altijd vrijblijvend een mailtje sturen voor meer informatie!
Dankjulliewel voor de antwoorden! Superaardig dat jullie meedenken! Ik zal aan de slag gaan met jullie feedback!
En Nanaas, ik zou graag informatie ontvangen.
Groetjes
Margrita
Waar kan ik hier een persoonlijk bericht openen???
Ik heb je inderdaad een persoonlijk bericht gestuurd. Hier rechtsboven zie je je eigen naam/foto staan, klik je op en kies je ‘Privéberichten'.
Dankjewel Marco!
Ik zit er wel aan te denken om de verzorgingspriducten eruit te doen en alleen sieraden te verkopen. En om een andere domeinnaam te nemen.…
Weet iemand of het mogelijk is om in de webshop een ander gewicht te hangen aan elk artikel voor klanten uit België? Dit in verband met andere verzendtarieven.
Groetjes
Margrita
Dankjewel…
Ja ik had eerst alles niet in categorieen, maar iemand zei dat ik dat beter wel kon doen, want dan lijkt t meer.
Maar idd ik ga het wel veranderen in 2 categorieen voor sieraden en verzorgingsproducten. Is net wat overzichtelijker
Gr
Margrita
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.