Beantwoord

Site onbereikbaar

• 14 May 2022
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

we kregen een mailtje van een klant dat onze website niet bereikbaar is.

zelf geprobeerd en idd.

bericht:

Deze pagina werkt niet

www.shuuske.nl heeft je te vaak omgeleid.

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

we hebben cookies gewist, maar dit krijgt iedereen die probeert erop te komen.

IEMAND… HELP AUB!

icon

Beste antwoord door Ebbe 15 May 2022, 10:11

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Dit zal door iemand van mww moeten worden opgelost denk ik. Ik zou ook even een mail sturen naar de support afdeling

Die zijn onbereikbaar in t weekend….Echt slecht!
Ik moest hier mijn vraag stellen… schreven ze in een automatisch bericht. Want t wordt hier 24/7 gemonitord … ?!

sinds we om account ge upgrade hebben, hebben we alleen maar problemen 

Reputatie 4
Badge +6

https://www.pc-tips.info/tips/google-chrome/foutmelding-err-too-many-redirects-in-de-browser/#:~:text=De%20foutmelding%20%E2%80%9CERR_TOO_MANY_REDIRECTS%E2%80%9D%20geeft%20aan,zijn%20op%20de%20website%20zelf.

Cookies en site instellingen wissen in Google Chrome

Open de Google Chrome browser. Klik op de drie verticale puntjes om het Google Chrome menu te openen in de rechterbovenhoek.

Klik op Meer hulpprogramma’s en daarna op Browsegegevens wissen. U kunt u ook CTRL + SHIFT + DEL op uw toetsenbord drukken om de browsegegevens direct te openen.

Geen garantie dat het werkt!

Heej Johan,

dank je we voor je berichtje!

wat je berrschrijfd hebben we idd al gedaan.

Maar onze klanten mailen ons dat we niet bereikbaar zijn… zo zijn we er achter gekomen.

Het ligt dus niet aan ons zelf zeg maar.

Dat dit gebeurt kan en weet ook dat het opgelost word.

Vind het alleen heel erg slecht dat ik nu doordat mijnwebwinkel niet bereikbaar is in het weekend omzet mis loopt…

Reputatie 4
Badge +6

Ik weet het verder ook niet, ik kan je site ook niet benaderen.

Reputatie 7
Badge +16

@Shuuske, als het goed is werkt je shop weer. Ik weet niet wat de reden is waarom je site niet bereikbaar was. Dit moet ik door een collega van de technische support laten controleren. Ik geef je morgen een update. 

Bedankt voor het melden. 

@Shuuske, als het goed is werkt je shop weer. Ik weet niet wat de reden is waarom je site niet bereikbaar was. Dit moet ik door een collega van de technische support laten controleren. Ik geef je morgen een update. 

Bedankt voor het melden. 

Hallo Ebbe,

Zie het idd nu… ben heel erg benieuwd wat hier de oorzaak van is! 

maar bedankt voor je reactie.

groetjes suzie

Reageer