Op welke termijn komen rich snippets en kruimelpad beschikbaar? Groet, Johan
o wat voel ik me dom als ik hier de vragen zo lees… wat is rich snippets en kruimelpad?
#leermomentje
Op welke termijn komen rich snippets en kruimelpad beschikbaar? Groet, Johan
Dat zou zeker een mooie toevoeging zijn. Hopelijk komt het snel
o wat voel ik me dom als ik hier de vragen zo lees… wat is rich snippets en kruimelpad?
#leermomentje
Meer info hierover lees je hier → https://backlinko.com/hub/seo/snippets
Een kruimelpad toont het pad die de bezoekers heeft genomen tot een bepaalde pagina. Hieronder een voorbeeld van de community.
Ze hebben een roadmap, maar daar staat nauwelijks iets in: https://www.mijnwebwinkel.nl/roadmap
Eens Robert! Ik vind ook dat we meer moeten laten zien. Dit is een discussie die nog altijd gevoerd wordt intern. Wat betreft nieuwe functie die eraan zitten te komen. Ik verwacht in februari de lancering van het nieuwe mobiele navigatiemenu. Ook komt er een optie aan om testorder te kunnen plaatsen. Dit heeft voor jullie - als bestaande klanten - niet super veel toegevoegde waarde. Ik heb goede hoop op een 'save for later’ functie. Pin mij hier echter niet aan vast.
zo jammer dit . Ik ben al sinds 2010 klant bij MWW. Heb jaren moeten zeuren om een btw verlegging gerealiseerd te zien worden. Ben daarom zelfs toen uiteindelijk naar LUONDO verhuist. Luondo is helaas gestopt en zou nu weer ook met onze main-store terug willen maar er zijn echt een paar basis functies belangrijk die maar niet gerealiseerd worden en zo van invloed kunnen zijn. Niet alleen searchengines maar ook de functionaliteit van webshop platvorm. 1 De url is tussen de frontoffice en backoffice nog steeds niet aanpasbaar Het ziet er nog steeds niet uit met die cijfers er tussen in de url. 2 De metadata zoekwoorden browsertitel ook nog steeds niet onafhankelijk aanpasbaar de titel in de seo moet af kunnen wijken van de titel in frontoffice. 3 nofollow en noindex kan niet sommige pagina`s wil je gewoon niet meegenomen zien door S.E, 4 productfeed import export onmogelijk,
Ik ervaar dat echt als basisfuncties die na tien jaar er nog steeds niet inzitten. zonde zonde zonde
Ben nu aan CCVshop overgeleverd en dat bevalt me totaal niet maar daar zitten die, naar mijn idee, basis functies wel in.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.