Vraag

producten nog niet online zetten

• 28 October 2022
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Goedemorgen 

ik ben nieuw hier en veel lukt al wel allen nu had ik een vraag kan je ook een product alvast klaar zetten en dan op een ander moment online gooien?

Zodat je al het voorwerk gedaan hebt 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen 

ik ben nieuw hier en veel lukt al wel allen nu had ik een vraag kan je ook een product alvast klaar zetten en dan op een ander moment online gooien?

zekers je kan je producten op verborgen zetten. zo kun jij ze wel zijn maar de klant niet. En aan de achterkant kun je er mooi aan knutselen.

Goedemorgen 

zekers je kan je producten op verborgen zetten. zo kun jij ze wel zijn maar de klant niet. En aan de achterkant kun je er mooi aan knutselen.

Hoe doe ik dat ?

Reputatie 6
Badge +5

Je gaat of naar je pagina overzicht en daar zet je de hele pagina (rechts in de lijst op het pijltje/figuurtje klikken op onzichtbaar (dan worden alle artikelen ook verborgen)

Of je gaat naar artikel-overzicht waar je per artikel eentje (of meer) verborgen kunt zetten (zelfde manier)