Vraag

Problemen weergave winkelwagen (checkout)

  • 17 August 2023
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Hallo,

Sinds vandaag is er ineens een probleem met de checkout van de winkelwagen.
Wanneer men op ‘bestelling afronden’ klinkt kom je op een leeg scherm terecht.

Dit ziet er nog normaal uit:

Maar wanneer je hier dus wilt gaan afronden zie je dit:

 

Dit hebben wij eerder nog niet meegemaakt. Ik heb vandaag Mollie gekoppelt aan de webwinkel, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het hierdoor komt. Wanneer ik Mollie weer ontkoppel blijft dit zo weergegeven.

Wie heeft voor ons de gouden tip of is dit een storing?

Bedankt!


2 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Hej
 

Ik zie onderstaande screenshot als ik een artikel wil bestellen via jouw site. Al heb ik hard moeten zoeken naar een artikel wat “open” stond om op te klikken en te bestellen. Ook vreemd vond ik de aangeboden betaalopties via Mollie. Logischer zou zijn: iDeal, kredietkaart, Paypal, … je moet ze wel zelf activeren in jouw Mollie account én  nog een keer bij de betaalopties van Mijnwebwinkel.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Hasenbosch Hoeve Ervaar je momenteel nog problemen?

Reageer