Vraag

Problemen met iDEAL?

  • 2 November 2022
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

Kreeg zojuist een klant aan de lijn die aangaf dat bij een iDEAL betaling deze vastloopt en hij ook geen nieuwe betaling kan starten omdat deze "in behandeling" aangeeft. Zojuist een andere klant die als opmerking bij een bestelling vermeld "iDEAL werkte niet, daarom heb ik voor vooraf overmaken gekozen". Ik zie tevens 7 bestellingen vanaf het middaguur welke op "niet afgerond" staan (geel bolletje). Dit alles doet mij vermoeden dat er een storing is met iDEAL-betalingen? Ik zit bij Mollie, weet niet of het aan Mollie ligt, een specifieke bank of wellicht aan Mijnwebwinkel?

 

Aanvulling: Ik zie dat er een (landelijke) storing is met iDEAL bij de ING Bank: https://beschikbaarheid.ideal.nl/


3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

Ik verwacht dat dit ING gebruikers zijn. Aan onze kant staat alles op de groen en bij Mollie is alleen het issue met ING gekenmerkt. 

Reputatie 3
Badge +4

Ik heb dit zelf ook ervaren als consument en heb inderdaad een rekening bij ING Bank.

Reputatie 7
Badge +9

Duidelijk, was mij ook al opgevallen maar het zijn allemaal ING klanten 

Reageer