Vraag

probleem verzendkosten in winkelwagen

• 15 June 2022
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Is er een bug in de winkelwagen? De verzendkosten van items zonder gewicht werden altijd weergeven in de winkelwagen zonder verzendkosten. Nu wordt er bij items zonder gewicht de verzendkosten in de laagst ingevoerde verzendkosten weergeven, in mijn geval € 4,35.

Bij items die afhalen zijn, zijn er geen verzendkosten. Is er iets gewijzigd waardoor je verzendkosten 0 nu moet aangeven? 

Aart

lepatine.nl

@Ebbe 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@Aart : bij mij werkt het nog normaal. Ik heb het even getest door een artikel op 0 gram te zetten en een artikel het gewicht uit te vinken. Bij allebei krijg ik €0 verzendkosten.

Reputatie 7
Badge +16

@lepatine Bij welke producten ervaar je dat? Als ik dat weet kan ik onderzoeken waar het eventueel mis gaat. 

@Aart : bij mij werkt het nog normaal. Ik heb het even getest door een artikel op 0 gram te zetten en een artikel het gewicht uit te vinken. Bij allebei krijg ik €0 verzendkosten.

Bedankt voor je antwoord!  Als je voorheen geen gewicht invulde werd er standaard geen verzendkosten weergegeven. Als het een bug is wacht ik nog even af. Echter als het veranderd is betekent het dat alle afhaal items aangepast moeten worden.

Bedankt voor je antwoord!  Als je voorheen geen gewicht invulde werd er standaard geen verzendkosten weergegeven. Als het een bug is wacht ik nog even af. Echter als het veranderd is betekent het dat alle afhaal items aangepast moeten worden.

@lepatine Bij welke producten ervaar je dat? Als ik dat weet kan ik onderzoeken waar het eventueel mis gaat. 

@Ebbe bijvoorbeeld artikel nummers 10102 en 6456. Voorheen werden er geen verzendkosten ( ook het woord niet) weergeven als je geen gewicht invoerde. Nu rekent de winkelwagen de laagste verzendkosten.