Beantwoord

Platform is en blijft super traag.

• 3 January 2021
  • 13 reacties
  • 274 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Nieuw jaar, nieuwe collectie dus prijs aanpassingen doen, nieuwe artikelen toevoegen, afbeeldingen aanpassen, kortom genoeg te doen.
Met een super traag platform (niet vandaag voor het eerst) is dat absoluut niet leuk om te doen.
Wat is er aan de hand en wanneer gaan jullie dit nu eens echt oplossen?

icon

Beste antwoord door Ebbe 8 January 2021, 15:26

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Nieuw jaar, nieuwe collectie dus prijs aanpassingen doen, nieuwe artikelen toevoegen, afbeeldingen aanpassen, kortom genoeg te doen.
Met een super traag platform (niet vandaag voor het eerst) is dat absoluut niet leuk om te doen.
Wat is er aan de hand en wanneer gaan jullie dit nu eens echt oplossen?

Helaas hebben wij daar ook al wel enige tijd last van. En ook heel vaak dat het wachtwoord en gebruikers naam opnieuw in moet vullen. Eerst dacht ik nog dat het aan onze internetverbinding kon liggen. Maar we hebben glasvezel en op 4G is het probleem het zelfde. 

Reputatie 4
Badge +6

Yep… eeeeeerg traaaaaag… en al vaker aangegeven. Maar helaas kunnen ze het niet vinden of ze vinden het nog acceptabel genoeg. Wij iig niet meer en gaan overstappen.

Badge

Ik heb dit probleem ook al een dikke 2 weken. daarvoor verliep alles gewoon soepel.

Reputatie 6
Badge +8

Ik merk de laatste paar weken dat het e.e.a. wat traag laadt wanneer ik binnenkom na inloggen op mijn dashboard. Dan kan e.e.a. qua statistieken ook niet ingeladen worden. Daarna werkt het allemaal naar behoren.

Reputatie 5
Badge +6

Zeer vervelend als je bijv. een klant aan de telefoon hebt en je moet even een order opzoeken / iets aanpassen. Duurt soms 2 minuten voor je bij de juiste bestelling bent uitgekomen i.v.m. traag ladende pagina's, random logouts (cfr token invalid) etc. Dit sinds 2 a 3 weken. Komt hier nog een reactie op vanuit MWW?

Reputatie 7
Badge +16

De beheeromgeving is inderdaad mega traag. Er loopt een onderzoek naar de oorzaak. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel begrijp van wat er door de developers hierover gezegd wordt. Het is vrij technisch. Er wordt in ieder geval met hoge prio aan gewerkt. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 2
Badge +3

Viel mij ook al op, ik dacht ook dat het eerst aan onze internet verbinding lag. Hopelijk snel opgelost!

Badge

Dit is spijtig genoeg al weken aan de hand, in eerste instantie betrof het enkel de webshop, nu ook de back-end. Hopelijk een spoedige oplossing gezien het soms wel tot 30 seconden duurt alvorens een pagina volledig geladen is, geen werkbare situatie. Op eerdere support tickets ook nooit een reactie mogen ontvangen.

Tevens komt komt erg onprofessioneel over t.o.v bezoekers op de website. Vervelend voor MWW, maar vooral de webshop in kwestie zal hiervan de kritiek ondervinden. 

Edit: Tevens ook steeds vaker klanten die klaarblijkelijk geen handmatige e-mails ontvangen, enkel automatische status e-mails. Ook niet in spam folder. Andere gebruikers hier ook last van?

Reputatie 7
Badge +16

Update:
We gaan de Google Analytics widgets flink aanpakken. Bij het ophalen van de data treedt er een fout op (die jullie uiteindelijk ook te zien krijgen). Het systeem probeert zo’n 30 seconden om die data op te halen om uiteindelijk de foutmelding in de widget te tonen. Dit gaan we vandaag tackelen. Hopelijk heeft dit goede impact :fingers_crossed:

Reputatie 7
Badge +16

Ik verwacht dat we vandaag de (hopelijke) fix uitrollen. Ik houd jullie op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +16

Als het goed is werkt de beheeromgeving inmiddels een stuk sneller. Mochten jullie nog steeds erge traagheid ervaren (langere laadtijd bij bijvoorbeeld het ophalen van veel orders kan altijd optreden), trek dan weer aan de bel! 

Reputatie 6
Badge +8

Als het goed is werkt de beheeromgeving inmiddels een stuk sneller. Mochten jullie nog steeds erge traagheid ervaren (langere laadtijd bij bijvoorbeeld het ophalen van veel orders kan altijd optreden), trek dan weer aan de bel! 

Goed te horen! Zoals ik het nu kan zien laadt het inderdaad weer snel.

Badge

De beheeromgeving werkt weer als voorheen, super fijn!

Zijn er mensen die tevens last hebben van lange laadtijden aan de front-end? (webshop zelf)?

Reageer