Vraag

Pinapparaat

• 22 June 2022
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Badge +1

Goedemiddag!

Iemand goede ervaring met een bepaald (mobiel) pinapparaat?
En dan 1 die ook met 3g goed werkt en het niet steeds laat afweten?
Ik kwam bij Sumup? uit maar daar lees ik heel erg veel slechte verhalen over….
Dat het apparaat snel leeg is, of dat de verbinding steeds wegvalt.

Ik wil `m gebruiken op braderieën en fairs. Het moet dus wel goed werken. 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Wij hebben hem ook van sumup en zijn er super tevreden over.
Gebruiken hem al jaren op beurzen binnen en buiten Nederland en werkt perfect. Alleen merken we bij grote beurzen dat het systeem soms overbelast is. Maar wij hebben er twee van sumup en meestal werkt 1 van de 2 dan toch. We hebben er een die gekoppeld zit aan onze telefoon en 1 die werkt op 3g. 
Die gekoppeld zit aan de telefoon is stabieler als die van 3g.
Er kan ook pas gepind worden vanaf €1,- 
En wat Gertrude al zegt je betaald 1,9% maar je hebt dan ook niet de vaste lasten per maand.
Ik zie dat het apparaat wat wij hebben van 3g al weer verouderd is (hebben deze ruim 2 jaar).
Dus kan niet zeggen hoe de nieuwe is. Lijkt me wel fijn daar deze kleiner is.
Mocht je er een willen bestellen en je besteld via deze link: http://r.sumup.com/referrals/gJMwZ
Krijg je ook nog wat korting als het goed is.
Wat u aan korting krijgt krijgen wij dan ook.

Reputatie 2
Badge +4

Ik heb sinds een paar weken SumUp gekocht. Samen met oplaadstation (tevens mooi om in neer te zetten) en een kleine powerbank (: De SumUp met laadstation is soms in aanbieding, ik kocht hem voor 19.95.

Kosten zijn 1,9% van de verkoopwaarde, ik lees daar veel negatieve verhalen over, maar dat komt vlgs mij van mensen die geen idee hebben wat Mollie bijv vraagt…!

1 verkoping gehad en het werkte perfect! Je wacht ong 3 werkdagen op de uitbetaling, maar dat vind ik geen probleem. Ik ben heel tevreden. Ik ga hem nu ook gebruiken als optie als betaalmogelijkheid bij afhalen!

Wel even opletten dat op veel verkopingen mensen ook nog contant willen betalen, dus een beetje wisselgeld mee kan geen kwaad (:

Reputatie 6
Badge +9

Wij hebben deze ooit een dag gebruikt op een beurs, werkte prima! https://www.zettle.com/nl/betalingen/pinapparaat