Vraag

PDF toevoegen aan je pagina

• 7 November 2022
  • 6 reacties
  • 124 Bekeken

Hallo,

Ik heb een pdf die ik aan onze pagina wil toevoegen. Via de instructie ‘hoe voeg ik downloadbare bestanden toe’ zie ik dat de pdf max. 2 mb mag zijn. Is er een mogelijkheid om een pdf toe te voegen die groter is (29.5 mb) ?

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Is het een optie om bijv. een Dropbox account te maken (of een ander cloudopslag), het bestand daarnaar te uploaden en op je website een link te maken naar het bestand op Dropbox?

Reputatie 7
Badge +8

Dat heb ik toevallig vandeweek ook gedaan voor wat pdf info boekjes. Ik heb een afbeelding van de cover op een pagina gezet en deze gelinkt naar de url van de pdf op onze google drive. Werkt prima.

Reputatie 2
Badge

Jammer dat het zo moet,vind ik omslachtig,zou gewoon liever uploaden..

Reputatie 7
Badge +8

Uploaden zou inderdaad wel makkelijk zijn maar het is niet heel veel werk gelukkig.

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dat als we allemaal PDF's van 30 MB gaan uploaden op onze webshops dat het wat betreft de opslag op de servers de spuigaten uit gaat lopen. 😅

Reputatie 7
Badge +10

Ik denk dat als we allemaal PDF's van 30 MB gaan uploaden op onze webshops dat het wat betreft de opslag op de servers de spuigaten uit gaat lopen. 😅

Kan wel, maar dat komt er weer een dikke prijs verhoging. Hosting is op het moment ook flink gestegen in de prijs.