Beetje rare vraag misschien, maar ik kan het antwoord nergens vinden.
De supermarkt hier om de hoek heeft sinds deze week een pakketautomaat. Kan ik daar pakketten in doen die ik verstuurd met Myparcel? Dit scheelt een rit naar de post als ik eens weinig pakketten heb.
Is misschien ook een kwestie van uitproberen, maar ik dacht ik vraag het eens aan jullie.
Bedankt!
Pakketautomaat en Myparcel
Het is echt gemaakt voor dummies, super makkelijk.
Gaat inderdaad met zelf scannen.
Opvallend is wel dat de pakketten die ik maandag in de pakketautomaat heb gedaan al sinds dinsdag nacht ergens vast lijken te zitten in een depot…. Niet fijn na de eerste keer, dit geeft geen vertrouwen.
Myparcel gaat het onderzoeken en ik mag alle klanten hun bestelling nogmaals verzenden… :-(
Ik heb geen idee of ze die automaten meerdere keren per dag legen en vullen. Ik breng de pakketjes meestal bij de bruna en daar komen ze minimaal 2x per dag alles ophalen, ik dacht rond 1 uur en rond half 6.
Ik heb geen idee of ze die automaten meerdere keren per dag legen en vullen. Ik breng de pakketjes meestal bij de bruna en daar komen ze minimaal 2x per dag alles ophalen, ik dacht rond 1 uur en rond half 6.
Ik breng ze naar dezelfde Bruna. Volgens mij heb je wel eens voor me gestaan in de rij. :-)
Ze kunnen zien dat de pakketautomaat die dag nog geleegd is. Dat ging dus goed. Ik zou ook denken dat ze daarna naar het zelfde depot gaan als de pakketten van de Bruna, maar dat weet ik niet.
Dat is geen goede ervaring inderdaad,
De pakketten zijn nooit teruggevonden. Ik heb alleen de verzendkosten vergoed gekregen.
Ik stuur de meeste pakketten niet met een extra verzekering op. Die kosten zijn onder de streep hoger dan de pakketten die kwijt raken op jaarbasis (op 1 hand te tellen).
De pakketten zijn nooit teruggevonden. Ik heb alleen de verzendkosten vergoed gekregen.
Ik stuur de meeste pakketten niet met een extra verzekering op. Die kosten zijn onder de streep hoger dan de pakketten die kwijt raken op jaarbasis (op 1 hand te tellen).
Dat is balen. 😣 Maar dat zou natuurlijk ook kunnen gebeuren wanneer je ze naar een ander pakketpunt had gebracht. Maar desondanks voelt dat voor een eerste ervaring met zo'n automaat niet echt prettig om het nogmaals uit te proberen.

Het kan gewoon met de automaat verzonden worden als er natuurlijk een etiket met code opzit….moet je dan zelf wel uitprinten...code is bepalend
wel omslachtig als je 15 pakketten moet versturen, alles zelf inscannen elke keer een andere klep open, beter dan bij een Bruna of zo wegbrengen of op laten halen, hoef je niet eens op te wachten als er al etiketten op zitten worden gewoon ingescant en krijg je online binnen, wij in ieder geval wel
My parcel...en Post nl zijn dezelfde...valt onder 1 groep...(ParcelParcel is weer een ander ) daar kun je ook met veel verschillende vervoerders verzenden.
rv. gr. C.A.
Ik blijf alles voorlopig gewoon naar de bruna brengen. In 3 jaar tijd 1 pakket kwijt geraakt. Gek genoeg een doos met 20kg lavastenen.
Ik blijf alles voorlopig gewoon naar de bruna brengen. In 3 jaar tijd 1 pakket kwijt geraakt. Gek genoeg een doos met 20kg lavastenen.
haha niemand wou die tillen ,te zwaar.
Wij hebben tot nu toe in 3 jaar tijd ook één pakket kwijt geraakt dit was ook een groot en zwaar pakket. Verder gelukkig alles goed gegaan.
Hier zit geen automaat in de buurt maar wel handig lijkt me voor pakketten ophalen.
Ik breng ook alles naar de Bruna. Maar die is een stukje verder weg dan de nieuwe automaat. Daarom dacht is dat het handig was voor als ik een keer een dag heb met maar enkele pakketten.
Dat leek het ook! Alleen was ik na de eerste keer alle pakketten kwijt. Raar is wel dat ze na 2 maanden allemaal in beweging zijn gekomen. Er bleken grote problemen hier met de nieuwe pakketautomaten.
Hopelijk zijn straks alle kinderziektes eruit en kan ik er alsnog gebruik van maken.
Beetje rare vraag misschien, maar ik kan het antwoord nergens vinden.
De supermarkt hier om de hoek heeft sinds deze week een pakketautomaat. Kan ik daar pakketten in doen die ik verstuurd met Myparcel? Dit scheelt een rit naar de post als ik eens weinig pakketten heb.
Is misschien ook een kwestie van uitproberen, maar ik dacht ik vraag het eens aan jullie.
Bedankt!
Wij verzenden regelmatig via zo'n “kast”. superhandig! één nadeel bij (te) veel pakketten zit de kast snel vol of in geval van verzending naar buitenland of antwoordnummer dan moet je alsnog naar een “handmatig” post nl punt. Maar dat weet je dan tevoren en kan je er dus rekening mee houden.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.