Vraag

pakket

• 11 May 2020
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Ik zou graag nog een optie willen zien in de pakketten.
Jullie gaan nu van gratis met 10 producten naar ca 25 euro voor tot 25.000 producten.

Is er een mogelijkheid voor bv 10 euro incl btw met een webwinkel tot 10.000 producten?
Dan zou ik die namelijk gelijk nemen

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@cadeau ietsiepietsie, nee die mogelijkheid is er niet. Het PRO pakket waar jij het over hebt heeft 2500 artikelen. Mogelijk dat we ooit een goedkoper pakket aanbieden, maar dat zal niet voor dat aantal producten zijn. 

O ja het klopt ik bedoel 2500 producten. Dus ik bedoelde eigenlijk 1000 producten.

Foutje van mij.
Dus dat zit er aan te komen?

Reputatie 7
Badge +16

Kan gebeuren. Maar nee, zo'n pakket zal er niet komen:wink:

Sorry maar dan begrijp ik het niet meer.

Ik had namelijk ook via de mail dezelfde vraag gestuurd en toen kreeg ik dit antwoord:

k wil je een klein tipje van de sluier oplichten: hier zijn plannen voor om een dergelijks iets in te richten. Hoe precies, hierover kan ik je nog niet meer vertellen. Maar dat het ergens dit kwartaal gaat plaatsvinden wil ik je alvast verklappen. Houd hiervoor ons in de gaten! Wellicht kunnen we je met goed nieuws dan verrassen.

Er werd ook aan mij gevraagd om deze vraag in de community te zetten.

Dus komt het nou wel of niet? Want ik vind voor een hobbiest 25 euro per maand best veel.

Reputatie 7
Badge +16

@cadeau ietsiepietsie, ik kon nog niet te veel verklappen. Maar er is vorige week een nieuw pakket geïntroduceerd. Dit is het GROW pakket. Meer informatie over dit pakket lees je hier -->https://www.mijnwebwinkel.nl/webshop-starten 

Reageer