Beantwoord

Pagina`s werken niet in mijn beheer

• 9 March 2021
  • 8 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Als ik in mijn beheer kom, kan ik alles gewoon zien staan. Maar zodra ik op een linkje klik aan de linkerkant van het scherm, krijg ik te zien dat de pagina niet werkt.

Hebben meer mensen hier last van? Ik heb wifi al uit en weer aan gezet, mijn chromebook opnieuw opgestart, maar niets werkt. 

icon

Beste antwoord door powerfulproducts.nl 9 March 2021, 23:04

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hier geen problemen.

Reputatie 7
Badge +8

Hier ook niet. Misschien even je cookies e.d. opschonen of een andere browser proberen?

Reputatie 7
Badge +10

Hier werkt ook alles prima

Reputatie 7
Badge +16

Dat is vreemd. Ik zou inderdaad ook proberen om de cookies te wissen en je cache te legen. 

Reputatie 1
Badge

Ik heb de cookies verwijderd en mijn cache geleegd en voor nu werkt alles weer.

Dank voor jullie antwoorden!

Reputatie 1
Badge

Dat is vreemd. Ik zou inderdaad ook proberen om de cookies te wissen en je cache te legen. 

En dan nu het volgende probleem… :sweat_smile:

Als ik via mijn webwinkel op een pagina wil kijken in de webshop, krijg ik de melding dat ik te vaak omgeleid ben. 

Maar rechtstreeks naar mijn webshop gaat ook niet meer. Help! :tired_face: En dan staat het in mijn browser vermeld al: puzzlefun.myonline.store  

Reputatie 7
Badge +16

En dan nu het volgende probleem… :sweat_smile:

Als ik via mijn webwinkel op een pagina wil kijken in de webshop, krijg ik de melding dat ik te vaak omgeleid ben. 

Maar rechtstreeks naar mijn webshop gaat ook niet meer. Help! :tired_face: En dan staat het in mijn browser vermeld al: puzzlefun.myonline.store  

Dat is heel irritant inderdaad. Jouw klanten zullen dit niet ervaren, alleen jij. Dit is een bestaande bug, die hopelijk volgende week is opgelost. 

Wat je moet doen is je cookies en cache verwijderen. 

Meer informatie zie je ook in dit topic:

Reputatie 1
Badge

Maar ik heb juist vlak daarvoor al alles gewist en verwijderd...:thinking:

Reageer