Vraag

Pagina's laden niet

• 8 February 2022
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

Hi!

In de mijnwebwinkel omgeving krijg ik bij verschillende pagina’s de melding: Oops, something went wrong…Try refreshing the pageZoals bij de betaalmethodes en bij keuzelijsten.

Dit is al een paar dagen zo. Krijgen meerdere deze melding? 

Alvast bedankt!

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag,

Ik heb even meegekeken en ik ervaar dit niet in jouw winkel. Zou je kunnen proberen om de cookies en de cache van de browser te wissen?
Voor Chrome staan de instructies hier
Voor Safari staan de instructies hier
Voor Edge staan de instructies hier

Reputatie 1
Badge +1

Ook ik ondervind hier veel problemen mee, ik ben teksten en keuzelijst aan het aanpassen. De cookies en de cache van de browser gisteren al gewist en net weer.

Ik moet nog zoveel aanpassen en ik wil het gewoon voor het weekend af hebben, kan iemand voor mij meekijken in mijn winkel?

Alvast bedankt

Angelique

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen,

Afgelopen vrijdag hebben wij onderhoud verricht aan het platform. Dit onderhoud hat meer impact dan wij van tevoren hadden gedacht en daardoor kan het inderdaad zijn voorgekomen dat er bepaalde pagina s niet goed laadden In de beheeromgeving. Heb je dit probleem na afgelopen vrijdag nogmaals ervaren, nadat je de cache van de browser hebt gewist?

Reputatie 1
Badge +1

Goedemorgen,

Afgelopen vrijdag hebben wij onderhoud verricht aan het platform. Dit onderhoud hat meer impact dan wij van tevoren hadden gedacht en daardoor kan het inderdaad zijn voorgekomen dat er bepaalde pagina s niet goed laadden In de beheeromgeving. Heb je dit probleem na afgelopen vrijdag nogmaals ervaren, nadat je de cache van de browser hebt gewist?

Ik moet zeggen dat het nog wel een paar keer is gebeurd, maar zondag was het echt een stuk beter en heb ik meer kunnen doen. Hopen dat het zo blijft, dank je wel

Reageer