Beantwoord

pagina overzicht

• 7 juli 2020
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Hallo,

ik probeer in mijn t-shirt pagina een totaal overzicht te maken dat lukt door middel van een afbeelding te plaatsen. nu wil ik dat als je op de afbeelding klikt je op de gewenste t-shirts komt uit die stad. (het door linken lukt ook) alleen vind ik het gek dat onderin komt dan los daaronder nog een keer de afbeelding te staan… hoe kan ik dit oplossen? 

ik wil dus alleen de zwart wit foto's en als je daar op klikt kom je bij de opties t-shirts (nu onderin zie je daar het model met het t-shirt en dat wil ik niet…)

icon

Beste antwoord door Goedhoesje.nl 8 juli 2020, 22:28

Bedankt voor de reactie.

klopt het dat het om dit kopje gaat? Zo ja dan krijg ik deze melding? Stel het is niet goed klopt het dat ik dit dan helemaal niet meer kan terug draaien als ik dit weer uit druk? 

Volgens mij moet je onder het kopje “vormgeving” naar “pagina instellingen” in plaats van “artikelinstellingen”. Onder pagina instellingen vind je de instelling “sub pagina's”. Daar kun je de weergave van sub-pagina's aanpassen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi,

Dat is de subpagina die ook nog eens wordt getoond. Je schakelt dit uit via vormgeving/artikel instellingen. Deze instelling heeft invloed op alle pagina's, dus als je het tonen van subpagina's wijzigt, wordt de wijziging op je hele shop doorgevoerd. Ik denk dat dat geen probleem is :thumbsup:

Succes!

Bedankt voor de reactie.

klopt het dat het om dit kopje gaat? Zo ja dan krijg ik deze melding? Stel het is niet goed klopt het dat ik dit dan helemaal niet meer kan terug draaien als ik dit weer uit druk? 

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt voor de reactie.

Volgens mij moet je onder het kopje “vormgeving” naar “pagina instellingen” in plaats van “artikelinstellingen”. Onder pagina instellingen vind je de instelling “sub pagina's”. Daar kun je de weergave van sub-pagina's aanpassen.

Reputatie 6
Badge +4

Excuus, @Goedhoesje.nl heeft gelijk! Je moet naar pagina instellingen in plaats van artikel instellingen. 

Reageer