Vraag

Orders verdwijnen na dagenlange storing

• 22 December 2022
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Goedemiddag,

Zijn er meer mensen waarvan de orders zijn verdwenen na de afgelopen dagen? Ik heb een order die compleet is verdwenen dankzij de problemen bij MWW. Dit is de reactie van MWW:

We waren inderdaad genoodzaakt om het platform terug te zetten. Hierdoor kan het zijn dat orders die toen geplaatst zijn, ongedaan zijn gemaakt. Dit kunnen we niet terugzetten, dan zouden we namelijk het complete platform terug moeten zetten en gaan er weer orders verloren. Wat je in dit geval kunt doen, is het handmatig aanmaken van de order. De order krijgt dan een ander ordernummer. Je kunt in de opmerkingen van deze order plaatsen dat deze achteraf is aangemaakt, met daarbij het oorspronkelijke ordernummer. Een andere oplossing is hiervoor niet. Excuses voor het ongemak.

Niks aan te doen dus. Maar nu is er zojuist weer een order verdwenen die vandaag is geplaatst. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Ik hoef vast niet uit te leggen hoe ongekend vervelend dit is. Want je wilt je orders gewoon kunnen verwerken.

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

ik heb geen problemen tot nu toe.

Misschien een hele basic vraag, maar heb je de talen wel goed staan en de datum refreshed?

Reputatie 2
Badge +2

@evv Dat zit helemaal goed.

Reputatie 5
Badge +6

Geen problemen hier.