Zojuist heb ik het volledige orderoverzicht van November geëxporteerd voor de boekhouding, nu zie ik in de laatste regels 2 orders staan die in december geplaatst zijn (1e datum 1/12 en 2e datum 7/12). Dan ben ik meteen even gaan kijken om een export te maken van 1 t/m 7 december en dan zie ik deze 2 orders er niet bij staan, ze zijn dus beide wel in december geplaatst. Heel graag een oplossing hiervoor.
Heb je toevallig ook gekeken naar de status van de order en deze aangevinkt bij de specificatie van de uitdraai? Verder misschien rechtsboven alle landen aanzetten bij de uitdraai.
Weet niet of het probleem hier in zit, maar dit is een fout die ik zelf in het begin een aantal keren gemaakt hebt. Misschien helpt het.
S6
Dankjewel voor je tip Evv, maar het is echt een fout die ik zelf niet kan voorkomen, het is denk ik een bug bij mww. Misschien dat de klanten de order in november aan zijn gaan maken en uiteindelijk in december hebben geplaatst?
Hi Marjolein,
Ik zie het ook. Ik ben je momenteel nog antwoord verschuldigd. Ik ga het uitzoeken en kom bij je terug zodra ik meer weet.
Groet,
Ebbe
Hi Marjolein,
Ik zie het ook. Ik ben je momenteel nog antwoord verschuldigd. Ik ga het uitzoeken en kom bij je terug zodra ik meer weet.
Groet,
Ebbe
Top! Dankjewel
Heeft dat er misschien mee te maken dat ze de order later afgemaakt hebben? Dus bijvoorbeeld op 30 november de bestelling gestart en in december afgerond? Ik heb namelijk soms dat de volgorde in mijn orders niet klopt die ik moet afhandelen.
Heeft dat er misschien mee te maken dat ze de order later afgemaakt hebben? Dus bijvoorbeeld op 30 november de bestelling gestart en in december afgerond? Ik heb namelijk soms dat de volgorde in mijn orders niet klopt die ik moet afhandelen.
Dat denk ik wel idd. Ik heb dat van de verkeerde volgorde ook al vaker in andere topics aangegeven, maar helaas nog geen oplossing voor.
Daar lijkt het in dit geval niet op. De aanmaakdatum van de orders staat op 1 en 7 december. Ik heb een ticket hiervoor ingeschoten. Mocht je meerdere gevallen hebben, laat het dan weten. Dan vul ik deze informatie aan.
Groet,
Ebbe
Daar lijkt het in dit geval niet op. De aanmaakdatum van de orders staat op 1 en 7 december. Ik heb een ticket hiervoor ingeschoten. Mocht je meerdere gevallen hebben, laat het dan weten. Dan vul ik deze informatie aan.
Groet,
Ebbe
Ik denk wel dat bij die orders eerder begonnen is, ze stonden namelijk in het orderoverzicht in het dashboard ook niet op volgorde zoals Jacqueline hierboven ook beschrijft. Dus deze zullen -denk ik- in November begonnen zijn met het winkelmandje te vullen om ze dan op 1 en 7 dec. daadwerkelijk te bestellen.
Ik hou het voor de uitdraai voor december straks uiteraard in het oog, dankjewel voor de heads up!
Vindt het heel verwarrend, soms zit er ineens een order tussen van 6 dagen ‘oud’ onderaan in het rijtje ‘nog in behandeling’. Je moet er echt erg in hebben dat er nieuwe bestellingen tussen kunnen zitten.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.