Beantwoord

Orderoverzicht laadt niet volledig?

  • 11 March 2022
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Het orderoverzicht toont niet alle bestellingen, alleen de laatste 50 worden getoond. Normaliter kon je verder naar beneden scrollen en werden er meer orders ingeladen. Er is geen filter actief. Kunnen jullie dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Ebbe 14 March 2022, 14:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge

@Ebbe Super, bedankt voor het oplossen 

Reputatie 7
Badge +16

@Goedhoesje.nl @Richard @CreaMijn Het laden van alle orders werkt weer. Bedankt voor het melden. 

Reputatie 6
Badge +8

Tsja, dit is gewoon erg lastig omdat wij zondag alles inpakken wat aan bestellingen binnen is gekomen vanaf vrijdagmiddag 16.00 uur. Dit zijn er een stuk meer dan 50 en met filters per dag krijg je er ook max. 50 te zien. Het is dus bijna niet te doen om deze bestellingen in te pakken, per order moeten er nu aparte facturen uitgeprint worden en dit kost erg veel tijd. Hier komt ook nog bij dat er zeer regelmatig bestellingen tussenkomen. Normaalgesproken was dit in een oogopslag te zien door de lijst af te gaan en te letten op de laatstvermelde datum / tijdstip, maar nu kom je de bestellingen die later ertussen zijn gekomen niet meer tegen. Met als gevolg dat sommige bestelling wellicht gemist gaan worden met het inpakken.

Ik hoop dat het uiterlijk maandag opgelost is zodat we iig vanaf maandag weer normaal kunnen inpakken.

Reputatie 1
Badge

Ja hier ook hetzelfde probleem. Het staat inderdaad al op het dashboard. Hopelijk wordt dit snel opgelost

Reputatie 6
Badge +5

Staat op het dashboard nu een melding van (en ook dat ze het gaan oplossen)

Reageer