Vraag

orderbevestiging niet ontvangen door klant

  • 3 April 2021
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik krijg de laatste weken/maanden steeds meer reacties van klanten dat zij geen bevestiging ontvangen na het plaatsen van een order.

Soms komt het in spambox terecht bij klant ….maar vaker dat ze niets ontvangen….

Kan ik zelf hier iets aan doen, of wat is er überhaupt aan te doen?

Graag tips om dit te verbeteren….levert veel geïrriteerde klanten op….

 

gr.

Ab


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb hetzelfde probleem. Komt vooral veel voor mij mensen die hotmail of gmail hebben en mensen die bij KPN zitten .

Reputatie 2
Badge +1

Hallo,

Ik heb dit probleem helaas ook, met name bij Duitse e-mailadressen zoals van @T-Online.de. Ook de spambox lijkt vaker voor te komen.

Reputatie 7
Badge +16

Zien jullie de mogelijkheid om enkele van die berichten die in de spam zijn belang op te vragen bij klanten en vervolgens deze met support te delen? Zij kunnen dan mogelijk achterhalen waardoor de mail in de spam is beland. 

Reageer