Vraag

order komt niet binnen klant wel betaald

  • 14 April 2022
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Badge

Een klant heeft mij benaderd omdat een order wel betaald is maar er geen orderbevestiging is binnen gekomen bij de klant en bij ons. Wie heeft hier ervaring mee. We werken met Klarna betaalservice! 

Alvast bedankt. 

Danique van wouw 

Het inpakwinkeltje 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb daar helaas ook ervaring mee gehad.

De enige manier om het opgelost te krijgen (volgens mij) is om klarna te bellen (zakelijke afdeling 020-8082853) en dan de situatie uit te leggen. Je hebt daarvoor wel informatie van de klant nodig (naam, order bedrag, tijdstip - hoe meer info hoe beter)

Mijn ervaring is, dat klarna dan alleen de betaling kan annuleren/terug storten. Ze hebben voor mij nog nooit de betaling ge-ind in een dergelijk geval. (en is 1 van de redenen dat ik terug naar mollie ben gegaan na 3 jaar volhouden)

Reputatie 6
Badge +7

Dat gebeurd helaas vaker bij de klarna checkout. Ik ben hierom weer overgeschakeld naar Mollie.
Als je Klarna belt met de gegevens van de klant dan storten ze het bedrag terug.

 

Reageer