Een klant heeft mij benaderd omdat een order wel betaald is maar er geen orderbevestiging is binnen gekomen bij de klant en bij ons. Wie heeft hier ervaring mee. We werken met Klarna betaalservice!
Alvast bedankt.
Danique van wouw
Het inpakwinkeltje
Een klant heeft mij benaderd omdat een order wel betaald is maar er geen orderbevestiging is binnen gekomen bij de klant en bij ons. Wie heeft hier ervaring mee. We werken met Klarna betaalservice!
Alvast bedankt.
Danique van wouw
Het inpakwinkeltje
Ik heb daar helaas ook ervaring mee gehad.
De enige manier om het opgelost te krijgen (volgens mij) is om klarna te bellen (zakelijke afdeling 020-8082853) en dan de situatie uit te leggen. Je hebt daarvoor wel informatie van de klant nodig (naam, order bedrag, tijdstip - hoe meer info hoe beter)
Mijn ervaring is, dat klarna dan alleen de betaling kan annuleren/terug storten. Ze hebben voor mij nog nooit de betaling ge-ind in een dergelijk geval. (en is 1 van de redenen dat ik terug naar mollie ben gegaan na 3 jaar volhouden)
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.