Vraag

OPNIEUW WORD ER NU VOOR DE 3DE KEER 21% OVER DE VERZENDKOSTEN GEREKEND!

• 20 February 2022
  • 7 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Opnieuw word er 21% berekend over de verzendkosten. En er zijn heel veel klanten die niet verder komen in het systeem om af te rekenen. Ze komen niet eens in het scherm met de mogelijkheid om überhaupt af te rekenen. Dit is echt een drama aan het worden. Wij lopen ontzettend veel omzet mis. 1 storing kan gebeuren… maar wat er dit gehele weekend al afspeelt is echt te zot voor woorden. Ik hoop echt dat het nu snel en goed wordt opgelost.

7 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb net bij jou gekeken maar kon gewoon bestellen.. Wellicht gebruiken die klanten internet explorer want daar zie ik sws vaker problemen mee. Je verzendkosten stonden op 3,95. Hier werkt ook alles gewoon normaal 

Reputatie 3
Badge +2

Reputatie 3
Badge +2

De originele verzendkosten zijn €3,95

Reputatie 1
Badge +1

Wellicht heeft het dan met je kortingscode te maken

Reputatie 3
Badge +2

Reputatie 1
Badge +1

Reputatie 5
Badge +8

Dit komt omdat je al een product in je winkelmandje had en in de checkout bent geweest en daar waarschijnlijk een duurdere verzendoptie hebt gekozen (bijv. pakket ipv brievenbuspakje). Als je dan later terugkomt, toont het systeem in de winkelwagen nog steeds de duurdere verzendoptie. Probeer eens je mandje te legen en opnieuw een bestelling te starten? Dan zal je zien dat weer de goedkoopste verzendkosten getoond worden in de winkelwagen.

Reageer