Vraag

Onbekend artikel

• 18 August 2021
  • 38 reacties
  • 300 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Soms heb ik een order en dan zie ik wel de afbeeldingen, maar de tekst zegt onbekend artikel.

dit is erg verwarrend, als mijn klant een factuur ontvangt waarbij bijv 6 producten op de factuur staat zonder benaming maar enkel : Onbekend artikel

Hoe kan dit ?

38 reacties

Reputatie 1
Badge +5

Ik heb het probleem nog steeds dagelijks...

Reputatie 1
Badge +5

202023253

Reputatie 4
Badge +5

Is ook al maanden ervoor gebeurd. Deze factuur is slechts het laatste voorbeeld. 

Reputatie 1
Badge +5

Maar misschien wel, ik probeer alleen maar te helpen… Als MWW er naar weken zoeken nog niet achter is wat het probleem is kan je alle hulp maar beter gebruiken ipv afwimpelen…

Ik wimpel het niet af, maar het probleem van afgelopen 1-2 weken is welbekend waardoor orders vastliepen. Dit is gelukkig redelijk snel.. opgelost. Onbekende artikel facturen heb ik al maanden last van, En zo te zien ben ik dus niet de enige

Reputatie 4
Badge +5

Maar misschien wel, ik probeer alleen maar te helpen… Als MWW er naar weken zoeken nog niet achter is wat het probleem is kan je alle hulp maar beter gebruiken ipv afwimpelen…

Reputatie 1
Badge +5

Omdat de betaling niet geslaagd was, dus de klant ook geen factuur ontvangen heeft. Deze bleef staan in “Niet Afgerond”. 

Aan je factuurdatum te zien had dit met een andere bug te maken waarbij de klanten vastliepen in de checkout. Het onbekend artikel heeft hier niet zo veel mee te maken naar mijn weten.

Reputatie 4
Badge +5

Omdat de betaling niet geslaagd was, dus de klant ook geen factuur ontvangen heeft. Deze bleef staan in “Niet Afgerond”. 

Reputatie 1
Badge +5

Ik heb dit soms ook, maar alleen als orders niet correct worden afgesloten. Af en toe maar. Wat wel knap is is dat het systeem wel gewoon de artikelfotos en varianten correct weergeeft in de beheeromgeving, eigenlijk weet hij dus prima welk artikel het is. 

Geen probleem voor mij, maar wellicht helpt het hierbij. 

Hoe weet je dat een order niet goed is afgesloten? voor jou wellicht geen probleem, maar de klant krijgt ook deze factuur, en dat staat raar. Buiten dat, als je controle krijgt van de belastingdienst over een x aantal jaar, en je hebt geen mijnwebwinkel meer, maar wel alle facturen netjes uitgeprint, dan zeggen ze, maar meneer wat heeft u hier verkocht? onbekend artikel?

Tot nu toe komt het probleem bij mij vaak voor bij mensen die apple/iphone browsers gebruiken, en dat zijn er best wel wat.

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb dit soms ook, maar alleen als orders niet correct worden afgesloten. Af en toe maar. Wat wel knap is is dat het systeem wel gewoon de artikelfotos en varianten correct weergeeft in de beheeromgeving, eigenlijk weet hij dus prima welk artikel het is. 

Geen probleem voor mij, maar wellicht helpt het hierbij. 

Reputatie 1
Badge +5

202023228

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb je nieuwe melding wederom toegevoegd aan het ticket.

Reputatie 1
Badge +5

202023090

Reputatie 5
Badge +6

@Wrappie1 Ik ga het opnieuw melden aan het product team. Je hoort van mij als er iets nieuws uit het onderzoek komt.

Reputatie 1
Badge +5

Goedemiddag!

Helaas hebben we niet de precieze reden kunnen achterhalen waardoor dit probleem ontstaat. Wellicht is dit probleem inmiddels verholpen door een fix elders in het platform. We horen het graag als je nieuwe orders binnenkrijgt met onbekende producten.

Probleem is nog steeds niet opgelost hoor, order 202022915

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag!

Helaas hebben we niet de precieze reden kunnen achterhalen waardoor dit probleem ontstaat. Wellicht is dit probleem inmiddels verholpen door een fix elders in het platform. We horen het graag als je nieuwe orders binnenkrijgt met onbekende producten.

Reputatie 7
Badge +16

Er zijn nieuwe aanknopingspunten die we momenteel aan het onderzoeken zijn. Zodra er nieuws is, laat ik het hier weten. 

Reputatie 1
Badge +5

het probleem zit hem bij mensen die via een iphone bestellen… heb er nu weer een stuk of 5 binnen gekregen tijdens de black friday

Reputatie 1
Badge +5

nog steeds geen nieuws, en onderhand weer een stuk of 8 bestellingen binnen gehad met hetzelfde probleem

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb dit opnieuw onder de aandacht gebracht bij het product team. Ik zal een reactie plaatsen als we hier nieuws over hebben.

Reputatie 1
Badge +5

Goedemorgen!

Welk ordernummer hoort bij je post van 7 november? Ik heb bij de order van 8 november gekeken maar daar zie ik nu wel de artikelnamen staan.

Klopt, hopelijk zie je hoeveel artikelen het zijn. Ik moet ze allemaal handmatig opnieuw toevoegen en de oude verwijderen.  Je kan begrijpen hoeveel werk dit is met zoveel artikelen op een factuur en waarom ik er niet blij mee ben. Er is gister weer een nieuwe binnengekomen

Ik kan het niet verkopen dat mijn klant niet ziet wat hij gekocht heeft.

202021846 is daarvan het ordernr. Deze klant heeft eerst een bestelling 202021841 gedaan, met hetzelfde probleem.  Klant heeft op iphone met safari besteld. Wie weet helpt dit..

202021914 gister is deze binnen gekomen.

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen!

Welk ordernummer hoort bij je post van 7 november? Ik heb bij de order van 8 november gekeken maar daar zie ik nu wel de artikelnamen staan.

Reputatie 1
Badge +5

Weer een binnen gekomen

Reputatie 1
Badge +5

ik zal ze maar elke keer posten hier zodra ik er weer een binnen heb, want ik heb hier echt een oplossing voor nodig, ik betaal nu voor een niet werkend platvorm.

Reputatie 1
Badge +5

De daadwerkelijke oorzaak is niet bekend. We hebben wel de foute orderregels gevonden en deze voor het grootste deel kunnen herstellen, zoals bijvoorbeeld ordernummer 202019516. Een enkele orderregels is niet hersteld, dit omdat de producten niet meer aanwezig waren in de database, er kon dus ook niks hersteld worden. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan laat ik het weten.

Groet,
Ebbe

maar na enkele weken een order herstellen levert geen toevoeging voor klanten die hun betaling door deze fout niet afmaken.

Gister heb ik 2 bestellingen van een franse klant binnen gekregen. 202021794 + 202021795 dezelfde producten, alle2 de orders met onbekend artikel. 2de bestelling is 10 minuten na de eerste bestelling geplaatst. het blijkt dus een terugkomend probleem voor klanten,  deze klant heeft gekozen voor vooraf overmaken, maar zou jij geld overmaken wanneer je een factuur krijgt met onbekende artikels erop ?

Reputatie 7
Badge +16

De daadwerkelijke oorzaak is niet bekend. We hebben wel de foute orderregels gevonden en deze voor het grootste deel kunnen herstellen, zoals bijvoorbeeld ordernummer 202019516. Een enkele orderregels is niet hersteld, dit omdat de producten niet meer aanwezig waren in de database, er kon dus ook niks hersteld worden. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan laat ik het weten.

Groet,
Ebbe

Reageer