Vraag

Onbekend artikel

• 18 August 2021
  • 46 reacties
  • 490 Bekeken

Toon eerste bericht

46 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Wrappie1 Ik ga het opnieuw melden aan het product team. Je hoort van mij als er iets nieuws uit het onderzoek komt.

Reputatie 1
Badge +5

202023090

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb je nieuwe melding wederom toegevoegd aan het ticket.

Reputatie 1
Badge +5

202023228

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb dit soms ook, maar alleen als orders niet correct worden afgesloten. Af en toe maar. Wat wel knap is is dat het systeem wel gewoon de artikelfotos en varianten correct weergeeft in de beheeromgeving, eigenlijk weet hij dus prima welk artikel het is. 

Geen probleem voor mij, maar wellicht helpt het hierbij. 

Reputatie 1
Badge +5

Ik heb dit soms ook, maar alleen als orders niet correct worden afgesloten. Af en toe maar. Wat wel knap is is dat het systeem wel gewoon de artikelfotos en varianten correct weergeeft in de beheeromgeving, eigenlijk weet hij dus prima welk artikel het is. 

Geen probleem voor mij, maar wellicht helpt het hierbij. 

Hoe weet je dat een order niet goed is afgesloten? voor jou wellicht geen probleem, maar de klant krijgt ook deze factuur, en dat staat raar. Buiten dat, als je controle krijgt van de belastingdienst over een x aantal jaar, en je hebt geen mijnwebwinkel meer, maar wel alle facturen netjes uitgeprint, dan zeggen ze, maar meneer wat heeft u hier verkocht? onbekend artikel?

Tot nu toe komt het probleem bij mij vaak voor bij mensen die apple/iphone browsers gebruiken, en dat zijn er best wel wat.

Reputatie 5
Badge +6

Omdat de betaling niet geslaagd was, dus de klant ook geen factuur ontvangen heeft. Deze bleef staan in “Niet Afgerond”. 

Reputatie 1
Badge +5

Omdat de betaling niet geslaagd was, dus de klant ook geen factuur ontvangen heeft. Deze bleef staan in “Niet Afgerond”. 

Aan je factuurdatum te zien had dit met een andere bug te maken waarbij de klanten vastliepen in de checkout. Het onbekend artikel heeft hier niet zo veel mee te maken naar mijn weten.

Reputatie 5
Badge +6

Maar misschien wel, ik probeer alleen maar te helpen… Als MWW er naar weken zoeken nog niet achter is wat het probleem is kan je alle hulp maar beter gebruiken ipv afwimpelen…

Reputatie 1
Badge +5

Maar misschien wel, ik probeer alleen maar te helpen… Als MWW er naar weken zoeken nog niet achter is wat het probleem is kan je alle hulp maar beter gebruiken ipv afwimpelen…

Ik wimpel het niet af, maar het probleem van afgelopen 1-2 weken is welbekend waardoor orders vastliepen. Dit is gelukkig redelijk snel.. opgelost. Onbekende artikel facturen heb ik al maanden last van, En zo te zien ben ik dus niet de enige

Reputatie 5
Badge +6

Is ook al maanden ervoor gebeurd. Deze factuur is slechts het laatste voorbeeld. 

Reputatie 1
Badge +5

202023253

Reputatie 1
Badge +5

Ik heb het probleem nog steeds dagelijks...

Reputatie 1
Badge +5

Ik heb nog dagelijks dit probleem, zo'n 1-10 keer per week krijg ik een factuur met onbekend artikel, wanneer komt hier nou eens een oplossing voor. Ik kan dit toch niet overhandigen aan de belastingdienst.. Wordt hier echt pissig van dat dit niet wordt opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

Hi Wrappie, ik heb van het supportteam begrepen dat de bug waar jij mee te maken hebt in de huidige sprint staat. Het development team werkt in sprints van twee weken.  26 augustus is de huidige sprint afgelopen. Ik hoop dat we uiterlijk 26 augustus goed nieuws kunnen delen. 

We houden je op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +16

@Wrappie1 We hebben vandaag een fix uitgerold die het probleem met onbekende artikelen moet verhelpen. Mocht je toch nog orders tegenkomen die geplaatst zijn na 13.00 uur vandaag met onbekende artikelen, dan hoor ik het graag. 

Reputatie 5
Badge +6

Ik loop nog altijd met enige regelmaat tegen deze bug aan. Het staat heel amateuristisch. @Ebbe , wanneer staat dit gepland om opgelost te worden? 

Je kan bij mij kijken bij order 20221819. Deze heeft het weer. 

Reputatie 5
Badge +6

2 op een rij! Echt vervelend. 20221820. 

Reputatie 2
Badge +2

ik geef ze ook nog met regelmaat door. soms heb ik het , nu een tijdje niet meer en dan ineens weer enkele. Maar voorheen had ik ze dagelijks.. dat is gelukkig nu weg.

Edit ( ohja ik ben wrappie) maar mag geen problemen meer plaatsen zonder toestemming.. want dat staat niet goed voor het imago denk ik.. Die moeten goedgekeurd worden door Ebbe ( en dat worden ze niet ) 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het doorgeven 

Ik loop nog altijd met enige regelmaat tegen deze bug aan. Het staat heel amateuristisch. @Ebbe , wanneer staat dit gepland om opgelost te worden? 

Je kan bij mij kijken bij order 20221819. Deze heeft het weer. 

Bedankt voor het doorgeven! Deze bug is ontzettend vervelend. We hebben meerdere uren besteed om een reproductiepad te vinden. Tot op heden is deze helaas nog niet gevonden. De situatie komt niet constant voor, wat het extra lastig maakt om de oorzaak te achterhalen. Het is echt zoeken naar een naald in een hooiberg. Er is nu besloten om deze bug niet standaard in te plannen in de sprint, maar bij nieuwe meldingen op zoek te gaan naar nieuwe aanknopingspunten. Ik heb de 2 ordernummers toegevoegd aan de bug zodat deze onderzocht kunnen worden. Hopelijk kunnen we tot een reproductiepad komen zodat deze bug opgelost kan worden.

Reputatie 2
Badge +2

Ook afgelopen week weer 3 stuks binnen gekregen, echt weer om te huilen wanneer het zoveel artikelen zijn, de klant snapt het niet of het wel goed gaat, ( niet dus ) en voor mij veel werk om het om te zetten.

Reageer