Vraag

Onbekend artikel

• 18 August 2021
  • 46 reacties
  • 493 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Soms heb ik een order en dan zie ik wel de afbeeldingen, maar de tekst zegt onbekend artikel.

dit is erg verwarrend, als mijn klant een factuur ontvangt waarbij bijv 6 producten op de factuur staat zonder benaming maar enkel : Onbekend artikel

Hoe kan dit ?

46 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Heb je het idee dat dit telkens bij dezelfde producten speelt? Heb je misschien een factuur o.i.d. die je met mij kunt delen, zodat ik wat meer kan uitzoeken. 

Ik hoor het graag. 

Reputatie 1
Badge +5

Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Heb je het idee dat dit telkens bij dezelfde producten speelt? Heb je misschien een factuur o.i.d. die je met mij kunt delen, zodat ik wat meer kan uitzoeken. 

Ik hoor het graag. 

het is niet bij een aantal producten, de complete factuur staat dan vol met tekst : onbekend artikel, heb de klant zijn gegevens weggehaald, dit is dan besteld op de franse shop, wat ook niet klopt is alles is in het frans, behalve de manier van overmaken : vooraf overmaken, een fransman zal dat ook niet begrijpen.

weet niet zo goed hoe ik veilig de gegevens kan delen zonder dat mijn klant zijn gegevens worden ingezien hier.

Reputatie 1
Badge +5

heb nu nog een factuur gevonden met hetzelfde probleem van gister, de bovenstaande was om 18:00 geplaatst en de andere heeft 4 items op de factuur met onbekend artikel, om 23:20

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor de info! Ik ga erin duiken. Je hoort van me. 

Reputatie 7
Badge +16

@Wrappie1 Ik heb een bug aangemaakt. Ik houd 'm in de gaten en geef je een update zodra er meer bekend is. 

Reputatie 1
Badge +5

@Wrappie1 Ik heb een bug aangemaakt. Ik houd 'm in de gaten en geef je een update zodra er meer bekend is. 

wat bedoel je daarmee een bug aangemaakt ? ik heb er nu nog een die hetzelfde probleem weer heeft 

Reputatie 7
Badge +16

Ik bedoel daarmee dat ik de informatie heb verzameld voor het development team en dat het vervolgens moeten oplossen. Zodra de oplossing er is, laat ik het jou weten. 

Reputatie 1
Badge +5

Ik bedoel daarmee dat ik de informatie heb verzameld voor het development team en dat het vervolgens moeten oplossen. Zodra de oplossing er is, laat ik het jou weten. 

hopelijk is dat snel, nu weer een, 7 stuks op een factuur. mensen kopen bij mij vaak 5-30 producten als je dan een factuur hebt die voor de helft bestaat uit onbekend artikel wordt het erg vervelend.

3x Unbekannter artikel € 4,95 € 14,85 1x Unbekannter artikel € 3,95 € 3,95 1x Unbekannter artikel € 4,95 € 4,95 1x Unbekannter artikel € 3,95 € 3,95 1x Unbekannter artikel € 4,95 € 4,95 1x Unbekannter artikel € 4,95 € 4,95

Reputatie 1
Badge +5
en weer hebben we er een stuk of 3 binnen, ik blijf ze maar posten, want je begrijpt wel dit is amper zaken doen...

Reputatie 4
Badge +7

Goedemiddag, Bedankt voor de aanvulling! We hebben dit toegevoegd aan het ticket voor het development team.

Reputatie 1
Badge +5

is hier al een oplossing voor? ben ik werkelijk de enige met dit probleem? ik blijf deze orders binnenkrijgen met onbekend artikel. De klanten sturen mij ook wel eens een mail dat ze een rare factuur hebben gekregen, dit zou toch absoluut niet mogen..

Reputatie 7
Badge +9

is hier al een oplossing voor? ben ik werkelijk de enige met dit probleem? ik blijf deze orders binnenkrijgen met onbekend artikel. De klanten sturen mij ook wel eens een mail dat ze een rare factuur hebben gekregen, dit zou toch absoluut niet mogen..

Misschien iets heel geks: maar heb je je artikeltitels in de overige talen ook aangepast naar de desbetreffende vertaling? Omdat je het ervaart bij bijvoorbeeld Frans en Duits. Misschien is het enkel ingevuld bij Nederlands, en neemt ‘ie niets automatisch over naar een andere taal en krijg je daarom ‘Onbekend artikel’ op de factuur?

Reputatie 1
Badge +5

Misschien iets heel geks: maar heb je je artikeltitels in de overige talen ook aangepast naar de desbetreffende vertaling? Omdat je het ervaart bij bijvoorbeeld Frans en Duits. Misschien is het enkel ingevuld bij Nederlands, en neemt ‘ie niets automatisch over naar een andere taal en krijg je daarom ‘Onbekend artikel’ op de factuur?

Jazeker, als je deze niet vertaalt dan worden deze ook niet in de shop weergeven, en elke keer zijn het andere producten. Het is vooral vervelend omdat ik een webshop heb waarbij mensen niet 1 ding kopen, maar vaak 10-30 verschillende items. Met 30x onbekend artikel op de factuur wordt je echt niet blij van het meerwerk. 

Buiten dit om, heb je ook geen paypal bescherming ( die we toch al niet hebben zie mijn andere topic )  normaal worden de namen van het artikel ook naar paypal gezet.

En het gebeurt nu steeds vaker dat ik deze facturen krijg... 

Reputatie 7
Badge +16

De daadwerkelijke oorzaak is niet bekend. We hebben wel de foute orderregels gevonden en deze voor het grootste deel kunnen herstellen, zoals bijvoorbeeld ordernummer 202019516. Een enkele orderregels is niet hersteld, dit omdat de producten niet meer aanwezig waren in de database, er kon dus ook niks hersteld worden. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan laat ik het weten.

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge +5

De daadwerkelijke oorzaak is niet bekend. We hebben wel de foute orderregels gevonden en deze voor het grootste deel kunnen herstellen, zoals bijvoorbeeld ordernummer 202019516. Een enkele orderregels is niet hersteld, dit omdat de producten niet meer aanwezig waren in de database, er kon dus ook niks hersteld worden. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan laat ik het weten.

Groet,
Ebbe

maar na enkele weken een order herstellen levert geen toevoeging voor klanten die hun betaling door deze fout niet afmaken.

Gister heb ik 2 bestellingen van een franse klant binnen gekregen. 202021794 + 202021795 dezelfde producten, alle2 de orders met onbekend artikel. 2de bestelling is 10 minuten na de eerste bestelling geplaatst. het blijkt dus een terugkomend probleem voor klanten,  deze klant heeft gekozen voor vooraf overmaken, maar zou jij geld overmaken wanneer je een factuur krijgt met onbekende artikels erop ?

Reputatie 1
Badge +5

ik zal ze maar elke keer posten hier zodra ik er weer een binnen heb, want ik heb hier echt een oplossing voor nodig, ik betaal nu voor een niet werkend platvorm.

Reputatie 1
Badge +5

Weer een binnen gekomen

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen!

Welk ordernummer hoort bij je post van 7 november? Ik heb bij de order van 8 november gekeken maar daar zie ik nu wel de artikelnamen staan.

Reputatie 1
Badge +5

Goedemorgen!

Welk ordernummer hoort bij je post van 7 november? Ik heb bij de order van 8 november gekeken maar daar zie ik nu wel de artikelnamen staan.

Klopt, hopelijk zie je hoeveel artikelen het zijn. Ik moet ze allemaal handmatig opnieuw toevoegen en de oude verwijderen.  Je kan begrijpen hoeveel werk dit is met zoveel artikelen op een factuur en waarom ik er niet blij mee ben. Er is gister weer een nieuwe binnengekomen

Ik kan het niet verkopen dat mijn klant niet ziet wat hij gekocht heeft.

202021846 is daarvan het ordernr. Deze klant heeft eerst een bestelling 202021841 gedaan, met hetzelfde probleem.  Klant heeft op iphone met safari besteld. Wie weet helpt dit..

202021914 gister is deze binnen gekomen.

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb dit opnieuw onder de aandacht gebracht bij het product team. Ik zal een reactie plaatsen als we hier nieuws over hebben.

Reputatie 1
Badge +5

nog steeds geen nieuws, en onderhand weer een stuk of 8 bestellingen binnen gehad met hetzelfde probleem

Reputatie 1
Badge +5

het probleem zit hem bij mensen die via een iphone bestellen… heb er nu weer een stuk of 5 binnen gekregen tijdens de black friday

Reputatie 7
Badge +16

Er zijn nieuwe aanknopingspunten die we momenteel aan het onderzoeken zijn. Zodra er nieuws is, laat ik het hier weten. 

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag!

Helaas hebben we niet de precieze reden kunnen achterhalen waardoor dit probleem ontstaat. Wellicht is dit probleem inmiddels verholpen door een fix elders in het platform. We horen het graag als je nieuwe orders binnenkrijgt met onbekende producten.

Reputatie 1
Badge +5

Goedemiddag!

Helaas hebben we niet de precieze reden kunnen achterhalen waardoor dit probleem ontstaat. Wellicht is dit probleem inmiddels verholpen door een fix elders in het platform. We horen het graag als je nieuwe orders binnenkrijgt met onbekende producten.

Probleem is nog steeds niet opgelost hoor, order 202022915

Reageer