Vraag

Oeps er ging iets fout

• 22 November 2022
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Badge

Ik kan geen labels printen via mijnwebwinkel is er een storing? tevens ook laatste tijd aantal betalingen via ideal die wel of niet binnen gekomen, of ze staan groen en zijn niet binnen gekomen, of ze staan rood, zijn wel binnen gekomen. Gebeurt niet heel vaak.

Maar nu dus een probleem met de labels printen die normaal na een refresh wel werkt maar nu niet..? 

5 reacties

Badge +1

De My Parcel koppeling? Dan kun je er wel bij als je in Google Chrome werkt. 

De template instellingen doen het ook niet in Edge en in Chrome wel.

Dit is trouwens een bekend probleem.

De iDeal betalingen heb ik nog geen problemen mee gehad.

Reputatie 6
Badge +8

Over die betaling klopt.. er schijnt een bug te zijn als een bestelling in eerste instantie niet is gelukt en later weer is opgepakt, de status - het rode balletje - te zien blijft terwijl de tweede betaling wel is gelukt (in het Mollie dashboard te zien)

Reputatie 5
Badge +7

De verbinding met my parcel kun je herstellen door de geschiedenis in je browser op te schonen.

@Ebbe dit probleem duurt al zo lang - waarom is dit nog niet opgelost?

Reputatie 7
Badge +9

Dit is inderdaad een probleem wat al langer speelt en waar ik ook zo nu en dan last van heb. Alle cookies/geschiedenis verwijderen biedt kort wel een oplossing, maar het blijft terugkomen.

Reputatie 6
Badge +8

De verbinding met my parcel kun je herstellen door de geschiedenis in je browser op te schonen.

@Ebbe dit probleem duurt al zo lang - waarom is dit nog niet opgelost?

Het duurt best lang, hop van Chrome naar Safari om labels aan te maken, tijdelijk best oke maar het duurt nu wel erg lang. Wil niet steeds al die cookies verwijderen, zeker niet 3x per week. 

Reageer