Vraag

Oeps er gaat iets mis....

Badge +1

Ik wilde vandaag beginnen aan het aanpassen van mijn prijzen en ik krijg constant de melding “Oeps, er gaat iets mis…..ga terug” 

Dit heb ik al eerder gehad en nu weer.

Ik gebruik Google Chrome 100 en ik heb mijn cache en cookies ook al gewist. Tevens de internetverbinding getest en die is prima. 

De melding komt na de volgende handeling: bestaand artikel openen, prijs aanpassen, oude keuzelijst verwijderen, nieuwe koppelen en opslaan, daarna komt de melding.  Het ligt duidelijk aan de keuzelijst omdat ik na het aanpassen van de prijs wel het artikel kan opslaan.

Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden, ik kan nu helemaal niets aanpassen.

16 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik ervaar dit inderdaad ook. Ik heb er een ticket voor aangemaakt zodat onze ontwikkelaars dit probleem kunnen onderzoeken. We zullen je een bericht sturen zodra de oplossing is gevonden.

Badge +1

Ik ervaar dit inderdaad ook. Ik heb er een ticket voor aangemaakt zodat onze ontwikkelaars dit probleem kunnen onderzoeken. We zullen je een bericht sturen zodra de oplossing is gevonden.

Dank je wel, inmiddels wel een work around gevonden, maar zit daardoor wel dubbel werk te doen.

Ik pas nu eerst de prijs aan en verwijder de keuzelijst. Opslaan, opnieuw openen en nieuwe keuzelijst koppelen.

Het werkt, maar zo niet handig, hoop dat het snel is opgelost, bedankt voor je snelle antwoord.

Reputatie 5
Badge +6

@AngelsDP we krijgen het nu niet meer gereproduceerd. Ervaar jij het probleem ook niet meer? Als je het toch nog steeds ervaart, zou je dan eens willen testen of het probleem op andere apparaten ook speelt?

Badge +1

@AngelsDP we krijgen het nu niet meer gereproduceerd. Ervaar jij het probleem ook niet meer?

Net geprobeerd, nog steeds hetzelfde probleem helaas.

Badge +1

@AngelsDP we krijgen het nu niet meer gereproduceerd. Ervaar jij het probleem ook niet meer? Als je het toch nog steeds ervaart, zou je dan eens willen testen of het probleem op andere apparaten ook speelt?

@Arjan Net nog op zowel de laptop als mijn telefoon geprobeerd, het probleem is nog niet opgelost. Kun je mij vertellen hoe het ervoor staat? Nu met een lang paasweekend voor de deur wil ik graag mijn prijzen gaan bijwerken.

Badge

Ik krijg deze melding ook constant als ik wat wil aanpassen

Reputatie 5
Badge +6

@AngelsDP  Ik zou graag het een en ander even willen testen via Teamviewer. Ik heb je een mail gestuurd met de installatie-instructies. Zou je ons willen bellen als het is gelukt met de installatie?

Badge +1

Lekker weekend, dus tijd om het e.e.a. aan te passen in de webwinkel.
Oh nee, niet dus!

Bloedirritant dit…. Startende ondernemer en als potentiële klanten me nu weten te vinden, kunnen ze niet eens bestellen wat ik allemaal kan aanbieden. Dat dat een keer kan gebeuren oke… Maar al 3!!! dagen!

Echt niet tof!

Badge +1

@AngelsDP  Ik zou graag het een en ander even willen testen via Teamviewer. Ik heb je een mail gestuurd met de installatie-instructies. Zou je ons willen bellen als het is gelukt met de installatie?

@Arjan wil je nog steeds dat wij het e.e.a. gaan testen? Omdat er nu ook meer mensen zijn die er last van hebben? Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

De laatste reactie is op 19 april geweest. Speelt dit issue nog bij jullie of is het inmiddels verholpen?

Ik hoor het graag. 

Badge +1

Hi allemaal,

De laatste reactie is op 19 april geweest. Speelt dit issue nog bij jullie of is het inmiddels verholpen?

Ik hoor het graag. 

Bij speelt het nog steeds helaas.

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag,

Zou je misschien naar de support-afdeling kunnen bellen en kunnen vragen naar mij? Dan wil ik graag nog even met je meekijken hoe het kan dat het bij jou nog steeds fout gaat. Wij krijgen het namelijk niet gereproduceerd.

Reputatie 2
Badge +4

Helaas krijg ik deze melding vanavond.. het lukt me nu niet artikelen toe te voegen. Het gebeurt als ik keuzelijsten toe wil voegen..

Update: Het lukt nu wel als ik na elke handeling kies voor opslaan. De meeste foutmeldingen komen nadat ik de volgorde van keuzelijsten verander. Hebben jullie daar ook last van?

Reputatie 7
Badge +10

Dit probleem is er al een hele tijd. Dit heb ik 2 jaar geleden ook al een melding van gemaakt. Daarom zijn wij eerst maar gestopt met extra velden aan te maken. 

Badge +1

Helaas krijg ik deze melding vanavond.. het lukt me nu niet artikelen toe te voegen. Het gebeurt als ik keuzelijsten toe wil voegen..

Update: Het lukt nu wel als ik na elke handeling kies voor opslaan. De meeste foutmeldingen komen nadat ik de volgorde van keuzelijsten verander. Hebben jullie daar ook last van?

Dat klopt inderdaad, na iedere handeling opslaan, opnieuw product openen, weer een aanpassing, weer opslaan enzovoorts.

Inmiddels telefonisch contact gehad en toen bleek dat als ik een andere keuzelijst pakte alles het wel goed deed. Inmiddels is dat ook niet meer zo en krijg ik dan ook weer een foutmelding, ik heb niet eens meer de moeite genomen om het weer te melden. 

Mijn prijzen wijzigen ongeveer iedere 3 maanden, zeker nu met de inflatie en de oorlog in Oekraine. En de meeste van mijn producten hebben een keuzelijst. Dus ik heb het opgegeven en ga iedere 3 maanden wel een week vrij maken voor het aanpassen op deze manier.

Badge +1

Dit probleem is er al een hele tijd. Dit heb ik 2 jaar geleden ook al een melding van gemaakt. Daarom zijn wij eerst maar gestopt met extra velden aan te maken. 

2 jaar ook al, dan valt het bij mij nog wel mee, helaas ben ik afhankelijk van de keuzelijsten

Reageer