Beantwoord

Nut van artikelnummers

• 8 March 2021
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hi Allemaal,

Ik vroeg mij af, wat is het ‘nut’ van artikelnummers? Ik ben benieuwd naar jullie mening ;)

Groetjes Ellen

icon

Beste antwoord door Jacqueline 8 March 2021, 10:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb heel veel verschillende producten dus al mijn producten krijgen een nummer. Zo weet ik zeker dat ik het goede artikel pak. Zeker met artikelen die op elkaar lijken is een artikelnummer voor mij onmisbaar.

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt gebruik maken van de zoekfunctie als je bepaalde artikelen zoekt, zeker als je gebruik maakt van de kassa-app is dit artikelnummer onmisbaar. Ideaal om daar het artikelnummer in te vullen van de leverancier. Je kunt deze ook verbergen zodat het nummer niet zichtbaar is in je webwinkel.

Reputatie 1
Badge +2

@CountryatHome ah, dat is fijn om te weten! Het artikel verbergen zodat je hem niet ziet in je webwinkel maar wel zichtbaar voor jezelf?

Reputatie 6
Badge +9

@hetsnoeptafeltje-shop Ja klopt, blijft natuurlijk altijd zichtbaar voor jezelf 😉 maar niet voor de klant, dat is voor iedereen weer anders om deze wel of niet te tonen. 

Reputatie 7
Badge +8

Wij hebben als artikelnummer de eerste 3 letters van de fabrikant en dan het artikelnummer hiervan erachter. Dit maakt het makkelijk met nabestellen en omdat die nummers ook meestal op de verpakking staan is de kans op fouten ook kleiner.

Reageer