Vraag

No-reply email adres toevoegen?

• 23 August 2022
  • 0 reacties
  • 23 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Is het ook mogelijk om de (automatische) emails vanuit het ordersysteem, te verzenden met een no-reply@…. emailadres? Waar ze gewoon niet rechtstreeks op kunnen antwoorden? (en dus geen mailbox voor nodig hebt) 
Dus de automatische bestelbevestiging, verzendbevestiging, etc?
Of in elk geval met een ander email adres dan je normale info@ emailadres? (maar dan heb je wel een extra mailbox nodig) 

Voor met name de ‘klanten’ die iets minder welwillend zijn of iets minder voor rede vatbaar zijn (zachtjes uitgedrukt, maar helaas steeds vaker voorkomend…. )  komt het namelijk over dat we alles vanuit 1 systeem verwerken, ook al leg je keer op keer rustig uit dat dat niet zo is.
Dat het mailsysteem en het orderstatussysteem 2 aparte systemen zijn, waardoor mailtjes dus langs elkaar heen kunnen gaan, ook al is het met dezelfde afzender  info@….  

Het zou in 1 klap duidelijk zijn voor elke klant, dat het NIET 1 systeem is als je voor de bestelstatusmails een vast ander adres kan gebruiken als afzender. 

ik heb de hele community al afgezocht met zoekwoorden etc, maar ik kan er niks over vinden over deze optie. 

Weet iemand dit? of komt dit binnenkort?
Zou het zelf in elk geval heel prettig vinden.
Ik zie dit ook bij erg veel webshops waarvan ikzelf een bestel- of verzend bevestiging binnen krijg, dat het van een no-reply emailadres komt, en dan staat ergens in die mail wel dat bij vragen etc je naar blabla@….. kunt mailen. 

gr. Rinske

0 reacties

Geen reactie

Reageer