Kan het zijn dat alle nieuwsbrieven weg zijn
Kan het zijn dat alle nieuwsbrieven weg zijn
Bij mij staan ze er allemaal nog in het systeem
Hi Onno,
Ik zie ze in jouw webshop ook nog staan. Onder verzonden staan er een heleboel. Zie jij ze inmiddels ook weer of nog steeds niet?
Bij ons zien we ze ook niet staan. Alleen de concepten zijn zichtbaar.
Ik heb inderdaad een nieuwsbrief gepland staan, voor morgenochtend. De nieuwsbrieven in concept heb ik altijd staan, is nooit een probleem geweest. Ik hoop wel dat mijn nieuwsbrief verzonden wordt, zit een leuke paasactie in voor onze klanten
Het verzenden van nieuwsbrieven lijkt geen probleem te zijn. Ik verwacht dat je morgenochtend, nadat de nieuwsbrief is verstuurd je alle nieuwsbrieven ziet. Zou je daar een terugkoppeling van kunnen geven?
Doe ik
Het verzenden van nieuwsbrieven lijkt geen probleem te zijn. Ik verwacht dat je morgenochtend, nadat de nieuwsbrief is verstuurd je alle nieuwsbrieven ziet. Zou je daar een terugkoppeling van kunnen geven?
Ik heb zojuist een nieuwsbrief verstuurd. Netjes aangekomen maar inderdaad, ook bij mij, alle nieuwsbrieven weg. Dus ook na het versturen blijven ze weg…….
De nieuwsbrief is zonder problemen verstuurd
Top, bij ons ook
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.