Vraag

nieuwsbrieven

• 22 March 2023
  • 12 reacties
  • 160 Bekeken

Kan het zijn dat alle nieuwsbrieven weg zijn

12 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Kan het zijn dat alle nieuwsbrieven weg zijn

Bij mij staan ze er allemaal nog in het systeem

Reputatie 7
Badge +16

Hi Onno,

Ik zie ze in jouw webshop ook nog staan. Onder verzonden staan er een heleboel. Zie jij ze inmiddels ook weer of nog steeds niet?

Badge

Bij ons zien we ze ook niet staan. Alleen de concepten zijn zichtbaar. 

Reputatie 7
Badge +16

@Patricia24 Ik zie bij jou inderdaad dat er ‘undefined’ staat. Heb jij recent een nieuwsbrief ingepland om te versturen? Het lijkt er namelijk op dat wanneer alle nieuwsbrieven zijn verzonden (er zit een wachtrij op) de nieuwsbrieven wel weer worden vertoond. Het kan ook zijn dat het komt omdat er nog nieuwsbrieven in concepten staan, dat zijn we nog aan het uitzoeken. Hoe dan ook is dit een bug die opgelost moet worden. Er is een ticket aangemaakt en jullie gegevens zijn toegevoegd. Zodra het is opgelost, laat ik het jullie weten. 

Badge

Ik heb inderdaad een nieuwsbrief gepland staan, voor morgenochtend. De nieuwsbrieven in concept heb ik altijd staan, is nooit een probleem geweest. Ik hoop wel dat mijn nieuwsbrief verzonden wordt, zit een leuke paasactie in voor onze klanten

Reputatie 7
Badge +16

Het verzenden van nieuwsbrieven lijkt geen probleem te zijn. Ik verwacht dat je morgenochtend, nadat de nieuwsbrief is verstuurd je alle nieuwsbrieven ziet. Zou je daar een terugkoppeling van kunnen geven?

Badge

Doe ik

Reputatie 3
Badge +4

Het verzenden van nieuwsbrieven lijkt geen probleem te zijn. Ik verwacht dat je morgenochtend, nadat de nieuwsbrief is verstuurd je alle nieuwsbrieven ziet. Zou je daar een terugkoppeling van kunnen geven?

Ik heb zojuist een nieuwsbrief verstuurd. Netjes aangekomen maar inderdaad, ook bij mij, alle nieuwsbrieven weg. Dus ook na het versturen blijven ze weg…….

Badge

De nieuwsbrief is zonder problemen verstuurd 

Reputatie 3
Badge +4

De nieuwsbrieven staan er weer!

Badge

Top, bij ons ook

Reputatie 1
Badge

Bij mij zijn alle nieuwbrieven die ik ooit verzonden heb allemaal verdwenen,  alleen de concepten staan er nog.

Reageer